- New Gothic Team http://www.newgothicteam.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.newgothicteam.pun.pl/viewforum.php?id=81 - Miecz runiczny( coś podobnego do szponu beliara) http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=344 |
Luszczak - 2010-01-30 20:34:25 |
Obecnie taki miecz runiczny można dostać prawie wszędzie, pokaże wam jak takie coś zrobić, krok po kroku. Kod:func void B_runiczny (var C_NPC oth, var C_NPC slf) { if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero)) { var C_ITEM ready; var int randomdmg; var int procent_trafienia; var int obrazenia; ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero); randomdmg = Hlp_Random (80); procent_trafienia = 50; obrazenia = 50; if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Special_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Special_04) == TRUE) && (randomdmg <= procent_trafienia) { if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL) { Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_TARGET", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE ); B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia); AI_PlayAniBS (self, "T_STAND_2_VICTIM_SLE", BS_LIE ); }; Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE ); }; if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Special_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Special_04) == TRUE) && (randomdmg <= procent_trafienia) { Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE ); }; }; }; Nstępnie trche niżej zaraz pod Kod:B_runiczny (other, self); Zrobiliśmy miecz który usypia, ale działa to tylko na ludziach, Kod:B_runiczny (other, self); Poniżej jest dokładnie wytłumaczone znaczenie każdej z tych linijek: |