krupam - 2010-02-10 19:39:31 |
Nazwa: The Orc Life Platforma: Gothic II: Noc Kruka Wersja jêzykowa: Polska, prawdopodobnie i angielska Team: Brak Osoby: -skrypty: krupam -scenariusz: krupam -grafika 2D: krupam -grafika 3D: krupam -level-design: krupam -animacje: krupam -dubbing: nieprzewidywany -go¶cinnie: zommer<cyferki>, Vayurax
Opis: Jak wiadomo s± mody, w których trza rozwalaæ orków. Jest te¿ mod, w którym jeste¶my orkiem i mordujemy ludzi(Bumshack). Ja wpad³em na pomys³ na nowy mod o orkach, o ich drugim obliczu. Chodzi o rebeliantów, orków, którzy sprzeciwiaj± siê ambicjom orków(tak, wiem jak to brzmi). Pomagaj± oni ludziom, ale ich g³ównym celem jest uwolniæ Khorinis i Myrtanê z pod ataków orków. Maj± oni 2 obozy: g³ówny z Górniczej Dolinie i mniejszy na farmie Onara. Pierwszym dowodzi Ur-Shak(a co?), a drugim Verrak. Zaczynamy przy tajnym wej¶ciu do by³ej kolonii karnej, gdzie pobili nas orkowie po tym, jak siê zbuntowali¶my. Od ¶mierci ratuje nas Bezimienny Wybraniec...
Co mod oferuje?- Tarcze, duale; Eh... kurwa rozpêdzi³em siê. No wiêc przede wszystkim w modzie jest ca³kiem nowa, alternatywna historia wojny z orkami, rzucaj±ca nowe ¶wiat³o na orków i na sam± ich ocenê na temat wojny. Poza tym s± nowe pancerze, animacje, których w wiêkszo¶ci dla orków brakowa³o.
Postêpy- Dobrze, na razie mod jest zrobiony do do³±czenia do obozu rebeliantów. Uda³o mi siê nawet zrobiæ takie co¶, ¿e po dialogu postaæ biegnie se za nami(tzw. party), o czym nie by³o ¿adnego tutoriala. Na robienie animacji te¿ musia³em sam wpa¶æ, o czym potem sam napisa³em tutorial, ¿eby inni nie mieli ju¿ takich problemów z tym (nie, ja nie lubiê zachowywaæ swojej wiedzy tylko dla siebie, w przeciwieñstwie do niektórych, co mnie ogromnie wkurwia).
Nied³ugo dam screeny.
|
kulpis4 - 2010-02-10 21:31:24 |
Zapowiada sie fajnie czekam na moda
|
GGG - 2010-02-11 06:30:53 |
Mo¿e byæ bardzo fajnie :D
|
Vayurax - 2010-02-11 06:55:48 |
Niech orkowie maja wiecej broni do wyboru.
|
krupam - 2010-02-11 08:08:56 |
Mogê zrobiæ, zrobi³em ju¿ 6 broni w tym 2 orkowe. Dodatkowo zmieniam staty broni orków, bo zwykle maj± wiêcej wymaganej si³y ni¿ obra¿eñ i w ogóle ich si³a jest do¶æ po kolei(50/60/70/80...). Chcecie wiedzieæ jakie s± ju¿ bronie? /*kolejno "Nazwa DMG/Si³a warto¶æ krótki opis"*/ Lekki orkowy miecz 30/20 400 Rzadko u¿ywana(a w³a¶ciwie "Nie u¿ywana") przez mê¿czyzn, gdy¿ jest s³aba. Lekki orkowy topór 40/30 500 Broñ u¿ywana raczej przez szamanów, dla których potrzebna jest tylko okazyjnie. ¦redni orkowy topór 70/60 1000 Broñ zwiadowców i mniej do¶wiadczonych wojowników. Ciê¿ki orkowy topór 100/90 1500 Z t± broni± mo¿emy ju¿ zdzia³aæ cokolwiek w wojnie. Ogromny orkowy topór 130/120 2000 Ta broñ jest ju¿ u¿ywana przez elitarnych wojowników. Orkowy miecz wojenny 130/110 2100 Od ogromnego topora ró¿ni siê tylko tym, ¿e jest odrobinê l¿ejszy. Orkowy m³ot wojenny 150/130 2500 Jedna z najlepszych broni orkowych. Najlepiej i¶æ z ni± na kamienne golemy. Krash Ork 190/180 3000 Broñ wytwarzana przez rebeliantów. Jest w zasadzie po prostu podwójnym ogromnym toporem.
|
krupam - 2010-03-03 18:20:52 |
Oto wynik mojej nader krótkiej pracy nad Krash Orkiem.
|
Tyno444 - 2010-03-11 10:42:31 |
Fajnie model wyszed³ choæ ja bym wyd³u¿y³ rêkoje¶æ a co do broni to zrób ten miecz orka elity i mo¿e parê kusz
|
Sahari16 - 2010-03-11 13:29:45 |
zrób tak± orkow± halabarde jak w g3 :D
|
przemek1607 - 2010-03-12 17:42:09 |
ej zrób bron varrokhasvhor co ma 300 obrazen i oburêczna oczywiscie topór
|
krupam - 2010-03-12 18:33:47 |
Ludzie! Dwurêcznych broni dla orków raczej nie zrobiê, bo do tego musia³bym robiæ nowe animacje(a animacje walki to hardkor) i jeszcze odpowiednie ¶mieci w skryptach... Z reszt± tam s± czasy wojny i rebelii, i praktycznie jedynym sposobem na zdobycie broni jest upolowanie jej w³a¶ciciela, a sama produkcja rebeliantów jest ograniczona w³a¶ciwie do przekuwania ogromnych toporów na Krash Orki.
Tak, wiem, ciacho, jestem do dupy.
|
Take - 2010-03-14 08:41:00 |
No fajny mod ;) Widzia³em filmiki.
|
krupam - 2010-03-14 13:52:33 |
Take napisał:No fajny mod ;) Widzia³em filmiki.
Jakie filmiki? ¯adnych nie mam...
|
soAP - 2010-03-14 15:26:43 |
Lawl x666, Take, tyle koksu nie bierz xD
|
Take - 2010-03-15 07:35:53 |
By³y filmy z tym zwi±zane. .. ja wiem widzia³em filmy z tym zwi±zane.. chyba usun±³e¶. W zasadzie.... Usun±³em ten filmik, bo robi³ mi tylko antyreklamê moda ;<
|
krupam - 2010-03-15 13:38:45 |
Nowe Pierwsze screeny przerobionych pancerzy wojownika i zwiadowcy: Wojownik Zwiadowca Dlaczego 4 screeny na ka¿dym? A no ¿eby pokazaæ pancerze od przodu i od ty³u. A czemu jeden ja¶niejszy, a drugi ciemniejszy? A no bo mój normalny monitor siê zjeba³ i muszê u¿ywaæ kineskopu ;< A ta pipa ma ciemny obraz, a lepszego ¶wiat³a nie idzie ju¿ w³±czyæ, wiêc zmieni³em ¶wiat³o w Gothicu i widzê dolne screeny tak jak wy prawdopodobnie te górne. Nie wiem na którym lepiej widaæ, wiêc zrobi³em po dwie pary w ró¿nym ¶wietle dla ka¿dej zbroi.
|
Vayurax - 2010-03-15 14:17:30 |
Zwiadowca fajny, wojownikowi zrób cieniowanie i co¶ jeszcze, bo nie widaæ, ¿e to metal ;)
[krupam] :allachy: W koñcu zamiast mówienia, ¿e do dupy, kto¶ powiedzia³ co trza zmieniæ.
|
kilop206 - 2010-03-15 16:29:32 |
O podobna do mojej tylko moja ma tylko t± kolczugê czy co to
|
Vayurax - 2010-03-15 16:33:32 |
krupam napisał: [krupam] :allachy: W koñcu zamiast mówienia, ¿e do dupy, kto¶ powiedzia³ co trza zmieniæ.
No wiesz, to nie theModders ;P
A do tego metalu polecam opcjê efekty ¶wietlne w Gimpie ;)
Ok, ale muszê poczekaæ na nowy monitor, bo raz próbowa³em edytowaæ jedn± texturê i gówno widzia³em.
|
CerberV - 2010-03-15 17:08:38 |
A i jeszcze co do tej "dupy" to móg³bys im dorobiæ jakie¶ no nie wiem.. d³u¿sze tuniki, albo chocia¿by takie gatki co by im wiêcej cielska zakrywa³y, bo widok ledwo okrytego, nêdznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o md³o¶ci =|
|
krupam - 2010-03-19 13:24:55 |
Ok, na razie zamykam temat. Powód? Praca nad modem wstrzymana, bo z tym monitorem po prostu nie umiem... Otworzê, jak bêdzie jaka¶ ¶wie¿a informacja.
|
krupam - 2010-03-30 17:21:38 |
Open the Gates! Nowe animacje orków Bêdzie ich wiêcej.
|
patrakus - 2010-03-31 16:55:53 |
fajnie ci wysz³y te animacje tylko to dobijanie przez orka i jedzenie nie za bardzo ciekawie wygl±da
|
krupam - 2010-03-31 21:00:06 |
Jedzenie to orygina³y z Gothic I, a dobijanie to ju¿ chyba 3 wersja... Poza tym jedzenie wygl±da hujowo, bo nie ma animacji jedzenie na twarzy.
|
Vayurax - 2010-04-01 08:39:47 |
Tez mialem problem z robieniem animek. Ustaw sobie dwie, trzy kamerki w pokoju, nagraj ruch, z filmiku wyciagnij klatki do np. *.jpg (25 klatek na sek, jedna na 0,04 sek) i wczytuj je do programu 3D na tlo, i dopasowuj kazda klatke. Mozesz wyciagnac np 12 FPS, ale wtedy ustawiaj co druga klatke.
Nom, ale problem w tym, ¿e nie jestem orkiem :<
Drobna ró¿nica, której mo¿na nie braæ pod uwagê ;P
|
Sahari16 - 2010-04-03 05:17:52 |
bardziej mlaskaj xD i prze¿uwaj hahaha xD
|
krupam - 2010-07-25 11:49:29 |
CerberV napisał:A i jeszcze co do tej "dupy" to móg³by¶ im dorobiæ jakie¶ no nie wiem.. d³u¿sze tuniki, albo chocia¿by takie gatki co by im wiêcej cielska zakrywa³y, bo widok ledwo okrytego, nêdznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o md³o¶ci =|
Na ¿yczenie :P To Twoje ulubione orcze dupsko bêdzie widoczne tylko, je¶li nie mamy ¿adnego pancerza albo strój szamana. A co do pancerzy, kolejno bêd± takie: (obrona kolejno ostrza/uderzenia/pociski/ogieñ/magia) P. zwiadowcy - 50/50/50/30/0 - Wykonywany ze skóry okrywaj±cej tors i nogi. P. wojownika - 100/100/100/50/0 - Wzmocniony na torsie, nogach i rêkach kolczug±. P. elitarnego wojownika - 150/150/150/100 - Po prostu zbroja p³ytowa. Magiczna orkowa zbroja - 200/200/200/100/100 - P. elity pokryty rud±, ¶wieci siê na niebiesko. Orkowie nie znaj± sposobu ich wytwarzania, a rebelianci poznali go od ludzi, dlatego orkowie ich nie maj±. Mimo wszystko u¿ywa go tylko jedna osoba jeden ork, przy czym my mo¿emy dostaæ w³asny. Nadmieniam, ¿e mimo du¿ej obrony, orkowie elity i tak bêd± nas trochê raniæ(a przyjdzie nam walczyæ z kilkoma naraz), a z szamanami to przejebane. Strój szamana - 100/100/100/150/150 - Strój wykonany ze zwyk³ych tkanin, wiêc sw± obronê zawdziêcza g³ównie magii. Przydatna do walki z szamanami.
Dodatkowo ka¿dy ork ma obronê 50/50/50/50/50 i 100 na upadki, ataki trolli, golemów(te co powoduj±, ze odlatujemy). Dodam te¿, ¿e normalni orkowie teraz te¿ nie bêd± ju¿ tak jak w normalnym Gothicu(tzn. pancerz jako model cia³a), tylko te¿ bêd± nosiæ w³asne pancerze.
|