krupam - 2010-02-10 19:39:31

Nazwa: The Orc Life
Platforma: Gothic II: Noc Kruka
Wersja jêzykowa: Polska, prawdopodobnie i angielska
Team: Brak
Osoby:
-skrypty: krupam
-scenariusz: krupam
-grafika 2D: krupam
-grafika 3D: krupam
-level-design: krupam
-animacje: krupam
-dubbing: nieprzewidywany
-go¶cinnie: zommer<cyferki>, Vayurax

Opis:
Jak wiadomo s± mody, w których trza rozwalaæ orków. Jest te¿ mod, w którym jeste¶my orkiem i mordujemy ludzi(Bumshack). Ja wpad³em na pomys³ na nowy mod o orkach, o ich drugim obliczu. Chodzi o rebeliantów, orków, którzy sprzeciwiaj± siê ambicjom orków(tak, wiem jak to brzmi). Pomagaj± oni ludziom, ale ich g³ównym celem jest uwolniæ Khorinis i Myrtanê z pod ataków orków. Maj± oni 2 obozy: g³ówny z Górniczej Dolinie i mniejszy na farmie Onara. Pierwszym dowodzi Ur-Shak(a co?), a drugim Verrak. Zaczynamy przy tajnym wej¶ciu do by³ej kolonii karnej, gdzie pobili nas orkowie po tym, jak siê zbuntowali¶my. Od ¶mierci ratuje nas Bezimienny Wybraniec...

Co mod oferuje?-
Tarcze, duale; Eh... kurwa rozpêdzi³em siê.
No wiêc przede wszystkim w modzie jest ca³kiem nowa, alternatywna historia wojny z orkami, rzucaj±ca nowe ¶wiat³o na orków i na sam± ich ocenê na temat wojny. Poza tym s± nowe pancerze, animacje, których w wiêkszo¶ci dla orków brakowa³o.

Postêpy-
Dobrze, na razie mod jest zrobiony do do³±czenia do obozu rebeliantów. Uda³o mi siê nawet zrobiæ takie co¶, ¿e po dialogu postaæ biegnie se za nami(tzw. party), o czym nie by³o ¿adnego tutoriala. Na robienie animacji te¿ musia³em sam wpa¶æ, o czym potem sam napisa³em tutorial, ¿eby inni nie mieli ju¿ takich problemów z tym (nie, ja nie lubiê zachowywaæ swojej wiedzy tylko dla siebie, w przeciwieñstwie do niektórych, co mnie ogromnie wkurwia).

Nied³ugo dam screeny.

kulpis4 - 2010-02-10 21:31:24

Zapowiada sie fajnie czekam na moda

GGG - 2010-02-11 06:30:53

Mo¿e byæ bardzo fajnie :D

Vayurax - 2010-02-11 06:55:48

Niech orkowie maja wiecej broni do wyboru.

krupam - 2010-02-11 08:08:56

Mogê zrobiæ, zrobi³em ju¿ 6 broni w tym 2 orkowe. Dodatkowo zmieniam staty broni orków, bo zwykle maj± wiêcej wymaganej si³y ni¿ obra¿eñ i w ogóle ich si³a jest do¶æ po kolei(50/60/70/80...).
Chcecie wiedzieæ jakie s± ju¿ bronie?
/*kolejno "Nazwa   DMG/Si³a   warto¶æ   krótki opis"*/
Lekki orkowy miecz   30/20   400   Rzadko u¿ywana(a w³a¶ciwie "Nie u¿ywana") przez mê¿czyzn, gdy¿ jest s³aba.
Lekki orkowy topór   40/30   500   Broñ u¿ywana raczej przez szamanów, dla których potrzebna jest tylko okazyjnie.
¦redni orkowy topór   70/60   1000   Broñ zwiadowców i mniej do¶wiadczonych wojowników.
Ciê¿ki orkowy topór   100/90   1500   Z t± broni± mo¿emy ju¿ zdzia³aæ cokolwiek w wojnie.
Ogromny orkowy topór   130/120   2000   Ta broñ jest ju¿ u¿ywana przez elitarnych wojowników.
Orkowy miecz wojenny   130/110   2100   Od ogromnego topora ró¿ni siê tylko tym, ¿e jest odrobinê l¿ejszy.
Orkowy m³ot wojenny   150/130   2500   Jedna z najlepszych broni orkowych. Najlepiej i¶æ z ni± na kamienne golemy.
Krash Ork   190/180   3000   Broñ wytwarzana przez rebeliantów. Jest w zasadzie po prostu podwójnym ogromnym toporem.

krupam - 2010-03-03 18:20:52

http://img692.yfrog.com/img692/6846/krashork.png
Oto wynik mojej nader krótkiej pracy nad Krash Orkiem.

Tyno444 - 2010-03-11 10:42:31

Fajnie model wyszed³ choæ ja bym wyd³u¿y³ rêkoje¶æ a co do broni to zrób ten miecz orka elity i mo¿e parê kusz

Sahari16 - 2010-03-11 13:29:45

zrób tak± orkow± halabarde jak w g3 :D

przemek1607 - 2010-03-12 17:42:09

ej zrób bron varrokhasvhor co ma 300 obrazen i oburêczna  oczywiscie topór

krupam - 2010-03-12 18:33:47

Ludzie! Dwurêcznych broni dla orków raczej nie zrobiê, bo do tego musia³bym robiæ nowe animacje(a animacje walki to hardkor) i jeszcze odpowiednie ¶mieci w skryptach...
Z reszt± tam s± czasy wojny i rebelii, i praktycznie jedynym sposobem na zdobycie broni jest upolowanie jej w³a¶ciciela, a sama produkcja rebeliantów jest ograniczona w³a¶ciwie do przekuwania ogromnych toporów na Krash Orki.

Tak, wiem, ciacho, jestem do dupy.

Take - 2010-03-14 08:41:00

No fajny mod ;) Widzia³em filmiki.

krupam - 2010-03-14 13:52:33

Take napisał:

No fajny mod ;) Widzia³em filmiki.

Jakie filmiki?
¯adnych nie mam...

soAP - 2010-03-14 15:26:43

Lawl x666, Take, tyle koksu nie bierz xD

Take - 2010-03-15 07:35:53

By³y filmy z tym zwi±zane.  .. ja wiem widzia³em filmy z tym zwi±zane.. chyba usun±³e¶.
W zasadzie.... Usun±³em ten filmik, bo robi³ mi tylko antyreklamê moda ;<

krupam - 2010-03-15 13:38:45

Nowe Pierwsze screeny przerobionych pancerzy wojownika i zwiadowcy:
Wojownik
Zwiadowca
Dlaczego 4 screeny na ka¿dym? A no ¿eby pokazaæ pancerze od przodu i od ty³u.
A czemu jeden ja¶niejszy, a drugi ciemniejszy? A no bo mój normalny monitor siê zjeba³ i muszê u¿ywaæ kineskopu ;< A ta pipa ma ciemny obraz, a lepszego ¶wiat³a nie idzie ju¿ w³±czyæ, wiêc zmieni³em ¶wiat³o w Gothicu i widzê dolne screeny tak jak wy prawdopodobnie te górne. Nie wiem na którym lepiej widaæ, wiêc zrobi³em po dwie pary w ró¿nym ¶wietle dla ka¿dej zbroi.

Vayurax - 2010-03-15 14:17:30

Zwiadowca fajny, wojownikowi zrób cieniowanie i co¶ jeszcze, bo nie widaæ, ¿e to metal ;)


[krupam]
:allachy:
W koñcu zamiast mówienia, ¿e do dupy, kto¶ powiedzia³ co trza zmieniæ.

kilop206 - 2010-03-15 16:29:32

O podobna do mojej tylko moja ma tylko t± kolczugê czy co to

Vayurax - 2010-03-15 16:33:32

krupam napisał:


[krupam]
:allachy:
W koñcu zamiast mówienia, ¿e do dupy, kto¶ powiedzia³ co trza zmieniæ.

No wiesz, to nie theModders ;P

A do tego metalu polecam opcjê efekty ¶wietlne w Gimpie ;)

Ok, ale muszê poczekaæ na nowy monitor, bo raz próbowa³em edytowaæ jedn± texturê i gówno widzia³em.

CerberV - 2010-03-15 17:08:38

A i jeszcze co do tej "dupy" to móg³bys im dorobiæ jakie¶ no nie wiem.. d³u¿sze tuniki, albo chocia¿by takie gatki co by im wiêcej cielska zakrywa³y, bo widok ledwo okrytego, nêdznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o md³o¶ci =|

krupam - 2010-03-19 13:24:55

Ok, na razie zamykam temat.
Powód? Praca nad modem wstrzymana, bo z tym monitorem po prostu nie umiem...
Otworzê, jak bêdzie jaka¶ ¶wie¿a informacja.

krupam - 2010-03-30 17:21:38

Open the Gates!
Nowe animacje orków
Bêdzie ich wiêcej.

patrakus - 2010-03-31 16:55:53

fajnie ci wysz³y te animacje tylko to dobijanie przez orka i jedzenie nie za bardzo ciekawie wygl±da

krupam - 2010-03-31 21:00:06

Jedzenie to orygina³y z Gothic I, a dobijanie to ju¿ chyba 3 wersja...
Poza tym jedzenie wygl±da hujowo, bo nie ma animacji jedzenie na twarzy.

Vayurax - 2010-04-01 08:39:47

Tez mialem problem z robieniem animek. Ustaw sobie dwie, trzy kamerki w pokoju, nagraj ruch, z filmiku wyciagnij klatki do np. *.jpg (25 klatek na sek, jedna na 0,04 sek) i wczytuj je do programu 3D na tlo, i dopasowuj kazda klatke. Mozesz wyciagnac np 12 FPS, ale wtedy ustawiaj co druga klatke.

Nom, ale problem w tym, ¿e nie jestem orkiem :<

Drobna ró¿nica, której mo¿na nie braæ pod uwagê ;P

Sahari16 - 2010-04-03 05:17:52

bardziej mlaskaj xD i prze¿uwaj hahaha xD

krupam - 2010-07-25 11:49:29

CerberV napisał:

A i jeszcze co do tej "dupy" to móg³by im dorobiæ jakie¶ no nie wiem.. d³u¿sze tuniki, albo chocia¿by takie gatki co by im wiêcej cielska zakrywa³y, bo widok ledwo okrytego, nêdznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o md³o¶ci =|

Na ¿yczenie :P
To Twoje ulubione orcze dupsko bêdzie widoczne tylko, je¶li nie mamy ¿adnego pancerza albo strój szamana.
A co do pancerzy, kolejno bêd± takie: (obrona kolejno ostrza/uderzenia/pociski/ogieñ/magia)
P. zwiadowcy - 50/50/50/30/0 - Wykonywany ze skóry okrywaj±cej tors i nogi.
P. wojownika - 100/100/100/50/0 - Wzmocniony na torsie, nogach i rêkach kolczug±.
P. elitarnego wojownika - 150/150/150/100 - Po prostu zbroja p³ytowa.
Magiczna orkowa zbroja - 200/200/200/100/100 - P. elity pokryty rud±, ¶wieci siê na niebiesko. Orkowie nie znaj± sposobu ich wytwarzania, a rebelianci poznali go od ludzi, dlatego orkowie ich nie maj±. Mimo wszystko u¿ywa go tylko jedna osoba jeden ork, przy czym my mo¿emy dostaæ w³asny. Nadmieniam, ¿e mimo du¿ej obrony, orkowie elity i tak bêd± nas trochê raniæ(a przyjdzie nam walczyæ z kilkoma naraz), a z szamanami to przejebane.
Strój szamana - 100/100/100/150/150 - Strój wykonany ze zwyk³ych tkanin, wiêc sw± obronê zawdziêcza g³ównie magii. Przydatna do walki z szamanami.

Dodatkowo ka¿dy ork ma obronê 50/50/50/50/50 i 100 na upadki, ataki trolli, golemów(te co powoduj±, ze odlatujemy).
Dodam te¿, ¿e normalni orkowie teraz te¿ nie bêd± ju¿ tak jak w normalnym Gothicu(tzn. pancerz jako model cia³a), tylko te¿ bêd± nosiæ w³asne pancerze.

www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl