Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Admin
Eee... Nie rozumiem tematu. Chodzi ci o silnik graficzny, czy tekstury?
Offline
Jak tekstury i modele to trzeba grzebać w skryptach. Jak interfejs (czyli menu, ekwipunek, okno statystyk, takie rzeczy), to też skrypty. A silnik graficzny - to już nie wiem jak.
Offline
Admin
Silniku nie zmieniali, gdyż grafika się lekko poprawiła. Coś jak texture mod. Silnik da się przenieść na inny, lecz aby to zrobić to naprawdę trzeba się wysilić (coś jak 0,001% wysiłku robienia moda Czas Zapłaty).
Offline
Modele z G2 kopiujesz do _Work\Data\Meshes i do odpowiednich folderów (jak w G2) i potem w skrypcie je dopasowujesz (wpisujesz nazwę modelu w linijce visual) Tekstury do folderu _Compiled . A jak zbroje to: Textury do _Work\Data\Textures\_Compiled, asc do _Work\Data\Anims\asc_anims\body_asc, 3ds do _Work\Data\Meshes\Items\Armor noi oczywiście odpowiedni skrypt, w którym jest wszystko dobrze powpisywane. Potem wszystko sprawdzasz, włączasz Gothic Starter, dajesz opcje reparse scripts i odpalasz grę.
Ostatnio edytowany przez Marvin18 (2009-11-06 20:02:11)
Offline