Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Ok, zakładam od nowa, termin nadal 26 styczeń 2010, jednak nie wstawiamy screenów z Gothic'a tylko rendery, maksymalnie 300 trisów niech będzie ;]
Tekstura obowiązkowa ;P
Offline
Offline
Poziom : 7
zajebiste
Offline
Dobre naprawdę dobre widze że będe musiał się trochę pomęczyć żeby dorównać .
Jeszcze nie dokończony ale normalka jest.Troche za duże odbłyski są ale spróbuje poprawić
Diffuse:
Specular:
Normal:
Ostatnio edytowany przez Kelten (2010-01-23 16:55:35)
Offline
Poziom : 7
wow też fajny
Offline
ale vayowi liżeta dupsko xD wazelina aż cieknie
tekstura taka sobie bo ostrze wygląda jak z kamienia
kelten
na uv proporcje drewno-ostrze zachwiane
specular zbyt jasny - by świeciło jak psu jajca
normalka drewna niewyraźna jak robisz w CB to ziwększ fine detail i normalka nie poprawia kwadratowości
Offline
Offline
Hmm... chyba tez dam normalke. No i poprawie ustawienia materialu bo faktycznie ciut jak kamyczek.
@Ciacho, nie moge sie doczekac Twojej pracki leniu
Offline
Vay pokaż teksturę czy nie jest przypadkiem z gothic'a chciałbym przypomnieć że tex ma też byc nasza własna. Ciacho normalkę zrobie od nowa bo za bardzo wygniata całe ostrze.
Offline
Admin
Vay - nie znam te uv czy inne bzdety, ale popraw leciutko rączke, bo wszystko u was jest takie "równe" ;O Jakieś zagłębienie w rączce, wypukłość czy inne gówienko, bo to za prosto wygląda jak na kilof... przynajmniej kiedyś.
Offline
Akurat to wzorowalem na kilofie z XXI wieku ;)
Pozatym modelowalem to tez do gry, a obiekt, ktory wystepuje masowo nie powinien miec charakterystycznych cech nabytych.
Offline
Offline
Quentin napisał:
Vay, lepszy model robi mój stajenny
A to mój (Vay, komu przesłać modele do moda??):
http://img43.imageshack.us/img43/3226/beztytuuoo.png
Ekhm... szkoda, że Ty nie modelujesz równie dobrze jak on ;P
Modele do moda do mnie na PW...
Offline
Wipek poprawiłem odbłyski i dodałem zagłębienia:
http://ifotos.pl/img/bitwa3_xnnqap.PNG
http://ifotos.pl/img/bitwa4_xnnqae.PNG
Offline