Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
1.Otwieramy plik _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_Teleport_Alle.d (w naszym katalogu roboczym).
2.Nad
Spoiler:
// ----- neu 1.21 Verteiler für die Cast-Funcs -------
func void Spell_Cast_Teleport()
{
dodajemy taki skrypt:
Spoiler:
// ------ Nowy teleport ------
func int Spell_Logic_TeleportNazwa (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
{
return SPL_SENDCAST;
};
return SPL_NEXTLEVEL;
};
func void Spell_Cast_TeleportNazwa ()
{
B_PrintTeleportTooFarAway (NASZ_ZEN);
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
};
AI_Teleport (self, "WAYPOINT");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};
Nazwa - Nazwa naszego teleportu (Nie ta wy¶wietlana w ekwipunku, to po prostu taki identyfikator - wa¿ne, ¿eby by³a unikatowa);
NASZ_ZEN - Nazwa naszego ¶wiata;
WAYPOINT - Nazwa waypointa, do którego siê przenosimy, nale¿y pamiêtaæ o nawiasach.
3.Pod
Spoiler:
// ----- neu 1.21 Verteiler für die Cast-Funcs -------
func void Spell_Cast_Teleport()
{
Wklejamy:
Spoiler:
if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_TeleportNazwa ) { Spell_Cast_TeleportNazwa (); };
4.W pliku _Work/Data/Content/_intern/Constants.d musimy wkleiæ linijkê:
Spoiler:
const int SPL_TeleportNazwa = 100;
A to:
Spoiler:
const int MAX_SPELL = 100;
Zmieniæ na:
Spoiler:
const int MAX_SPELL = 101;
5.Nastêpnym etapem jest edycja pliku _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_ProcessMana.d
Zaraz pod tym:
var int activeSpell; activeSpell = Npc_GetActiveSpell(self);
Dopisujemy to:
//Nowy teleport if (activeSpell == SPL_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color] ) { return Spell_Logic_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color] (manaInvested); };
6.Teraz nale¿y poprawiæ b³êdy zwi±zane z przecinkami - ja nie bêdê ich tutaj opisywa³, bo przecie¿, chyba chcecie te¿ co¶ zrobiæ sami, prawda?
7.Odpalamy grê i powinno dzia³aæ ;)
Lesterek17-Lekko oczy¶ci³em temat.
Wywala b³±d a nie mam nawet tylu linijek? - Prosta sprawa przeinstaluj gothic-a
Jak zrobiæ do G1? - Zobaczcie jak to wygl±da na teleportacji do Bagien.
Offline