Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
// ************************************************************
// aSEX
// ************************************************************
INSTANCE DIA_FH_Sex (C_INFO)
{
npc = FH;
nr = 9;
condition = DIA_FH_Sex_Condition;
information = DIA_FH_Sex_Info;
permanent = 1;
description = "P³eæ";
};
FUNC INT DIA_FH_Sex_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_FH_Sex_Info()
{
if (sex == MALE)
{
sex = FEMALE;
}
else //Female
{
sex = MALE;
};
Change_FH_Visual();
};
W tej czê¶ci skrypty wystêpuje mi b³±d taki jak ,,SEX" i co mam zrobiæ?
Offline
przedstawie ci muj skrypt:
INSTANCE DIA_FH_Sex (C_INFO)
{
npc = FH;
nr = 9;
condition = DIA_FH_Sex_Condition;
information = DIA_FH_Sex_Info;
permanent = 1;
description = "P³eæ";
};
FUNC INT DIA_FH_Sex_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_FH_Sex_Info()
{
if (sex == MALE)
{
sex = FEMALE;
}
else //Female
{
sex = MALE;
};
Change_FH_Visual();
};
Kur** takie same xD
Ostatnio edytowany przez Sahari16 (2010-03-22 19:56:32)
Offline
Jaki b³±d Ci siê pokazuje obywatelu towarzyszu GGG?
Offline
- no i to tak g³upio wygl±da, a ja chcê pograæ w Gothica
Offline
Za pleæ w skrypcie odpowaiada zmienna "SEX", dodaj j±:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Gdzie mam dodaæ to co poda³e¶?
Offline
Gdzie chcesz, byle siê kompilowa³o przed skryptem rozmowy.
Offline
Nie dzia³a próbowa³em w kilku miejscach
Offline
a ja proponuje ci co¶ zrobiæ. wypier*** ca³y skrypt zmiany p³ci wtedy nie bêdzie problemu:)
Offline
Proponuje nauczyc sie czym jest zmienna, oraz jak dziala kompilator.
Offline
Poziom : 18
pomóz mi Vayu w innym temacie b³agam sorry za spam
Offline