Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-07-25 12:27:53

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Skrypterem byæ - rozdzia³ 5. "Pêtle"

No i wreszcie co¶ ciekawego (ale krótkiego) - pêtle. Pêtle to instrukcje warunkowe,
które wykonuj± siê dopóki jaki¶ warunek jest spe³niony. Problem w tym, ¿e w Gothic'u nie ma mechanizmu pêtli, ale co to dla nas ;)

Func void While1()
{
If (Integer<50)
{
Integer+=1;
hero.lp+=1;
While1();
};
};

W zasadzie nie powinienem umieszczaæ rozdzia³u o pêtlach przed omówieniem funkcji, ale zawsze mo¿na przerobiæ kurs w zmienionej kolejno¶ci, prawda?

Teraz jak taki skrypt zadzia³a? Wywo³ujemy funkcjê While1(), on sprawdza, czy zmienna Integer jest mniejsza od 50 - je¶li tak, zwiêksza tê zmienn± o jeden, zwiêksza ilo¶æ punktów nauki naszego bohatera i uruchamia siê ponownie. W przeciwnym wypadku funkcja koñczy swoje dzia³anie. Proste? Mam tak± nadziejê.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.spaniele.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl