Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Chcia³bym w porcie (na skale niedaleko okrêtu) zrobiæ jaskiniê. W Blenderze zrobienie jej to nie problem, tylko jak zrobiæ, ¿eby nie straciæ vobów, waypointów i tekstur. Jak jest jaki¶ tutek, to proszê dajcie, bo nie mogê znale¼æ
Offline
Poziom : 7
ani ja nie kumam
Offline
OMG No po prostu-jak zmodyfikowaæ ¶wiat (w tym wypadku dodaæ jaskiniê), i ¿eby nie trzeba by³o teksturowaæ wszystkiego na nowo po zrobieniu zmiany, dodawaæ tych wszystkich waypointów itp. W Blenderze.
Offline
no tak to siê nie da ¿eby zrobiæ model i jeszcze nie musieæ go teksturowaæ - komp my¶li ¿e to nowy model
Offline
Otwierasz np ¶wiat w blenderze i jakie¶ wyg³adzanie gdyby to by³o w wingsie to bym radzi³ usun±æ czê¶æ ¶ciany i dodaæ nowe pod³o¿e i górê sufit i to wszystko kwadratem
Offline
Opowiadasz Mi chodzi o to, ¿eby nie straciæ vobów itp.
Offline
Poziom : 7
raczej nie stracisz xD
Offline
1.Importujesz ZEN'a Kerraxem do Blendera, edytujesz model, eksportujesz Kerraxem .3ds. Masz oteksturowany model.
2.Podmieñ skompilowany model.
Co do drugiego to nie pamiêtam czy dzia³a
Offline
hmmm przydatne
Offline
Vayurax napisał:
1.Importujesz ZEN'a Kerraxem do Blendera, edytujesz model, eksportujesz Kerraxem .3ds. Masz oteksturowany model.
2.Podmieñ skompilowany model.
Co do drugiego to nie pamiêtam czy dzia³a
Jeszcze nie napisa³e¶, ¿e trzeba ponownie skompilowaæ ¶wiat.
@down: Mo¿na tak zrobiæ, ale trzeba jeszcze podziurawiæ miejsce na jaskiniê, a tego w spacerze chyba zrobiæ nie mo¿na.
Ostatnio edytowany przez wilk220 (2010-05-19 17:12:16)
Offline
a nie lepiej dodaæ ten model jaskini jako vob?? xDD
Offline