Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Poziom : 3
mam wszystko zrobione wg. poradnika http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=385 i nie dzia³a mi teskstura a to skrypt:
PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)
{
//----- Monster ----
name = "Ognisty Topielec";
guild = GIL_LURKER;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_LURKER;
level = 12;
//----- Attributes ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 120;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 120;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 240;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 240;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;
//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 120;
protection [PROT_EDGE] = 120;
protection [PROT_POINT] = 120;
protection [PROT_FIRE] = 120;
protection [PROT_FLY] = 120;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
//----- Damage Types----
damagetype = DAM_FIRE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;
//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_LURKER;
//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};
//**************
// Visuals
//**************
//---------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_FireLurker()
{
Mdl_SetVisual (self, "Lurker.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Lur_Body", 1, 1, "", 1, 1, -1);
};
//*************
// Lurker
//*************
INSTANCE FireLurker (Mst_Default_FireLurker)
{
B_SetVisuals_FireLurker();
Npc_SetToFistMode(self);
};
Offline
Zmieñ:
Mdl_SetVisualBody (self, "Lur_Body", 1, 1, "", 1, 1, -1);
};
Na:
Mdl_SetVisualBody (self, "Lur_Body", 1, DEFAULT, "",DEFAULT, DEFAULT, -1);
I powinna texta dzia³aæ.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-13 17:59:43)
Offline
Poziom : 3
nie dzia³a
Offline
A co DOK£ADNIE siê dzieje?
Offline
Poziom : 3
pokazuje sie orginalna tekstura
Offline
to w takim razie musisz odpaliæ plik asc lurkera,skopiowaæ i tam zmieniæ teksturki a potem tworzysz nowego mdsa:)
Offline
Texturê w formacie .TEX nazwij LUR_BODY_V1-C.TEX i wklej do _work/data/Textures/_compiled.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-14 12:53:43)
Offline
MrSilver3200 napisał:
PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)
{[......]
//*************
// Lurker // A czy kolega zauwa¿y³, ¿e to powinno byæ FireLurker?
//*************
INSTANCE FireLurker (Mst_Default_FireLurker)
{
B_SetVisuals_FireLurker();
Npc_SetToFistMode(self);
};
Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-03-14 13:05:14)
Offline
Poziom : 3
dziêki. do zamkniêcia
Offline
Poziom : 3
a mam pytanie a tematu nie chce nowego zak³adaæ
jak zrobiæ np.: trolla albinosa
Offline
CerberV napisał:
MrSilver3200 napisał:
PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)
{[......]
//*************
// Lurker // A czy kolega zauwa¿y³, ¿e to powinno byæ FireLurker?
//*************
INSTANCE FireLurker (Mst_Default_FireLurker)
{
B_SetVisuals_FireLurker();
Npc_SetToFistMode(self);
};
To jest po // wiêc tego nie czyta.
Trolla albinosa robisz analogicznie, po prostu ustawiasz ten jeden DEFAULT na 1 i wrzucasz texturê do odpowiedniego folderu.
Offline
Poziom : 3
wiem ale troll ma oddzielnie ³apska i cielsko
Offline
Proponuje zmienic teksture w pliku .asc i go wpisac w skrypt.
Offline
Poziom : 3
to nie dzia³a vay
Offline
mam pytanie do Vaya: dlaczego Vayurax jest napisane od ty³u i czy tylko u mnie tak jest?
Offline