Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-01-30 20:34:25

 Luszczak

Crystal Blade Team

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 105
Punktów :   
Opis: Towarzysz luszczak
Profesja: Level Designer
WWW

Miecz runiczny( co¶ podobnego do szponu beliara)

Obecnie taki miecz runiczny mo¿na dostaæ prawie wszêdzie, poka¿e wam jak takie co¶ zrobiæ, krok po kroku.
Przechodzimy do folderu:
x:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\B_Human otwieramy
B_AssessDamage

I robimy taki skrypt
w 7-mej linijce od góry

Kod:

func void B_runiczny (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);  
randomdmg = Hlp_Random (80);
procent_trafienia = 50;
obrazenia = 50;

if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Special_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Special_04) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_TARGET", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);

AI_PlayAniBS (self,	"T_STAND_2_VICTIM_SLE", BS_LIE );
};
Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Special_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Special_04) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};

Nstêpnie trche ni¿ej zaraz pod
    B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);
piszemy:

Kod:

B_runiczny (other, self);

Zrobili¶my miecz który usypia, ale dzia³a to tylko na ludziach,
aby czar dzia³a³ na potwory wchodzimy do tego folderu
x:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Monster\B_Monster
i otwieramy
B_MM_AssessDamage.D
i podobnie jak przedtem zaraz pod
B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);
wklejamy skrypt naszego miecza
czyli w moim przypadku

Kod:

B_runiczny (other, self);

Poni¿ej jest dok³adnie wyt³umaczone znaczenie ka¿dej z tych linijek:

func void B_runiczny (var C_NPC oth, var C_NPC slf)- co tu du¿o mówiæ, to po prostu nowa funkcja, niezbêdna, dzia³a tylko z npc-tami


if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

pisze tam przy jaki npc-ecie (w tym przypadku bezii) bêdzie dzia³a³ miecz runiczny
wszystkie linijki z var... co¶ tam s± ni¿ej maj± ustawione wspó³czynniki dla miecza

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero); 
randomdmg = Hlp_Random (80);
procent_trafienia = 50;
obrazenia = 50;

tutaj s± wypisane warto¶ci wszystkie dla tego miecza, czyli kiedy procent trafienia bêdzie wynosi³ 50, miecz wyzwoli czar i odejmie celowi 50 punktw ¿ycia


if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Special_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Special_04) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)

z  jakim mieczem ma dzia³aæ czar, nie bêde sie tu rozpisywa³, po prostu to jest wa¿ne,  tak samo jak ni¿ej
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
na kogo miecz ma dzia³aæ, ew. tutaj mo¿na ddodaæ wyj±tki

Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_TARGET", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);

efekt który siê wyzwala, czyli efekt snu
AI_PlayAniBS (self,    "T_STAND_2_VICTIM_SLE", BS_LIE );
animacja, czyli co siê stanie z trafionym celem (tutaj u¶nie)
Lesterek17-Oczy¶ci³em temat.

Ostatnio edytowany przez Szymek1994s (2010-03-09 20:38:12)


http://ifotos.pl/img/sygna2_xqqqws.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.017 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.densetsu-hentai.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl