Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-02-06 10:09:30

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Jak dodaæ efekt na potworze?

Przegl±daj±c w±tki natrafi³em na co¶ takiego. Szuka³em w³a¶nie folderu ze skryptami potworów i dziêki wam go znalaz³em. Wiêc zacz±³em robiæ potwora o nazwie " Ognisty szczur". Teraz chcia³em siê zapytaæ jak go "podpaliæ"? Bardzo prosze o pomoc.


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#2 2010-02-06 11:04:09

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Znajd¼ tak± linijkê i znajd¼ potem damagetypes kliknij enter i taki znak = Dam_fire; // Je¶li nie pomog³em to napisz i bardziej ci wyja¶niê.
//----- Damage Types ----
    damagetype                         =    DAM_FIRE; // I to
//    damage        [DAM_INDEX_BLUNT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_EDGE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_POINT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FIRE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FLY]        =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_MAGIC]    =    0;


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#3 2010-02-06 14:36:09

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

jeszcze chcia³bym dodaæ, ¿e skrypt mam zrobiony poprawnie, lecz nie da siê przywo³aæ mojego stwora. Jest na to jaka¶ rada?


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#4 2010-02-06 15:05:32

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Pokarz skrypt? Mo¿e dam ci na to radê.


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#5 2010-02-06 19:52:01

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

O ile pamietam musisz dodac w skrypcie potwora linijke:

Kod:

effect=nazwa_efektu.pfx

Jesli nie dziala popatrz na skrypt smoka ozywienca. Witam na forum.

Offline

 

#6 2010-02-07 17:31:49

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Dziêkujê Vayurax. GGG: oto skrypt:

Kod:

//*************************
//	Fire_Rat Prototype		
//*************************

PROTOTYPE Mst_Default_Fire_Rat(C_Npc)			
{
	//----- Monster ----
	name					=	"Ognisty szczur";
	guild					=	GIL_Giant_Rat;
	aivar[AIV_MM_REAL_ID]			= 	ID_Giant_Rat;
	level					=	32;

	//----- Attribute ----
	attribute	[ATR_STRENGTH]		=	150;
	attribute	[ATR_DEXTERITY]		=	105;
	attribute	[ATR_HITPOINTS_MAX]	=	1500;
	attribute	[ATR_HITPOINTS]		=	1500;
	attribute	[ATR_MANA_MAX] 		=	600;
	attribute	[ATR_MANA] 		=	600;
	
	//----- Protections ----
	protection	[PROT_BLUNT]		=	15;
	protection	[PROT_EDGE]		=	15;
	protection	[PROT_POINT]		=	0;
	protection	[PROT_FIRE]		=	1500;
	protection	[PROT_FLY]		=	15;
	protection	[PROT_MAGIC]		=	0;
	
	//----- Damage TYpes ----
	damagetype 						=	DAM_FIRE;
//	damage		[DAM_INDEX_BLUNT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_EDGE]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_POINT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_FIRE]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_FLY]		=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_MAGIC]	=	0;

	//----- Kampf-Taktik ----
	fight_tactic	= 	FAI_GIANT_RAT;
	
	//----- Senses & Ranges ----
	senses			=	SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
	senses_range	=	PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

	aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
	aivar[AIV_MM_FollowTime]	= FOLLOWTIME_SHORT;
	aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
	aivar[AIV_MM_Packhunter]	= TRUE;
	
	//----- Daily Routine ----
	start_aistate				= ZS_MM_AllScheduler;
	aivar[AIV_MM_RoamStart]		= OnlyRoutine;
};


//************
//	Visuals
//************

func void B_SetVisuals_Giant_Rat()
{
	Mdl_SetVisual			(self,	"Giant_Rat.mds");
	//								Body-Mesh			Body-Tex	Skin-Color	Head-MMS	Head-Tex	Teeth-Tex	ARMOR
	Mdl_SetVisualBody		(self,	"Giant_Rat_Body",	DEFAULT,	DEFAULT,	"",			DEFAULT,  	DEFAULT,	-1);
};


//***************
//	Fire_Rat    
//***************

INSTANCE Fire_Rat	(Mst_Default_Fire_Rat)
{
	B_SetVisuals_Giant_Rat();
	effect				=	"spellfx_firearmor";
	Npc_SetToFistMode(self);
	CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};


//**************************************
//	junge Fire_Rat   (für Spielstart) 	
//**************************************

INSTANCE YFire_Rat	(Mst_Default_Fire_Rat)
{
	//----- Monster ----
	name							=	"M³ody ognisty szczur";
	level							=	16;
	
	//----- Attribute ----
	attribute	[ATR_STRENGTH]		=	75;
	attribute	[ATR_DEXTERITY]		=	53;
	attribute	[ATR_HITPOINTS_MAX]	=	750;
	attribute	[ATR_HITPOINTS]		=	750;
	attribute	[ATR_MANA_MAX] 		=	300;
	attribute	[ATR_MANA] 		=	300;
	
	//----- Protections ----
	protection	[PROT_BLUNT]		=	5;
	protection	[PROT_EDGE]		=	5;
	protection	[PROT_POINT]		=	5;
	protection	[PROT_FIRE]		=	750;
	protection	[PROT_FLY]		=	5;
	protection	[PROT_MAGIC]		=	0;

	//----- Kampf-Taktik ----
	fight_tactic				= FAI_MONSTER_COWARD;

	//----- Visuals ----
	B_SetVisuals_Giant_Rat();
	Mdl_SetModelScale(self, 0.9, 0.9, 0.9);
	Npc_SetToFistMode(self);
	CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};

Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#7 2010-02-07 18:03:01

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

U mnie b³êdem wyskakuje INSTANCE Fire_Rat    (Mst_Default_Fire_Rat) // Ta oto linijka.
{

Ostatnio edytowany przez GGG (2010-02-07 18:07:32)


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#8 2010-02-07 18:42:46

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Sprawdza³em skrypty spacerem i wyskoczy³o mi pe³no b³êdów chocia¿ jako bazê mojego stwora u¿y³em skryptu potwora który istnia³ w grze. Nie rozumiem tego. Dodam ze to moja pierwsa praca w skryptach, wiêc nie mam pojêcia o co moze chodziæ. G³ównie wyskakuje brak ¶rednika(;), ale zastanawiam siê dlaczego wyskakuje taki b³±d skoro skrypt by³ przekopiowany?


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#9 2010-02-07 19:34:34

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Mo¿e nie skopiowa³e¶ dok³anie Dodaj ¶rednik.

Offline

 

#10 2010-02-08 06:14:19

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Ja mia³em podobny problem robi³em pierwszego NPC gdy zrobi³em wyskoczy³y b³êdy o ¶redniku (;) i musia³em usun±æ postaæ niepotrzebnie bo w NPC nie by³o ¿adnego b³êdu tylko u miecza zabrak³o ¶rednika (;) to zobacz ¿e brakuje w innej rzeczy.


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#11 2010-02-08 14:53:54

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Kamilas86, nie kopiowa³em zawarto¶ci pliku, a ca³y plik. Czyli wchodzê w folder z gothic'iem itd. dochodze do NPC/Monster, potem wybra³em plik Mst_Giant_Rat, nie otwiera³em, ale wybra³em opcjê kopiuj (PPM kopiuj), i wklei³em w tym samym folderze, po czym zmieni³em nazwê pliku, wszystkie wyrazy "Giant" zmieni³em na "Fire", prócz tych które by³y niezbêdne do prawid³owego stworzenia potwora(visuale, textures, gildia itp.) podmieni³em nazwy wystêpujêce w samej grze (Olbrzymi szczur, na Ognisty szczur itd.) pozmienia³em staty, ale znaki pozostawia³em takie jakie by³y, nie dodawa³em ¶redników i innych znaków(oprócz tej linijki z efektem, ale tam ustawi³em ¶redik na koñcu i ca³a resztê zrobi³em poprawnie)

Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-02-08 15:53:56)


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#12 2010-02-08 15:57:11

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

A no je¶li tak to tak (?). Mo¿e akurat szczur nie mo¿e byæ ognisty? : >

Offline

 

#13 2010-02-08 16:18:31

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

kamilas86 napisał:

Mo¿e akurat szczur nie mo¿e byæ ognisty? : >

Bzdura ;P

A spróbuj zast±piæ tym zawarto¶æ pliku Mst_Giant_Rat.d :

Kod:

//*************************
//	Giant_Rat Prototype		
//*************************

PROTOTYPE Mst_Default_Giant_Rat(C_Npc)			
{
	//----- Monster ----
	name							=	"Olbrzymi szczur";
	guild							=	GIL_Giant_Rat;
	aivar[AIV_MM_REAL_ID]			= 	ID_Giant_Rat;
	level							=	3;

	//----- Attribute ----
	attribute	[ATR_STRENGTH]		=	15;
	attribute	[ATR_DEXTERITY]		=	15;
	attribute	[ATR_HITPOINTS_MAX]	=	30;
	attribute	[ATR_HITPOINTS]		=	30;
	attribute	[ATR_MANA_MAX] 		=	0;
	attribute	[ATR_MANA] 			=	0;
	
	//----- Protections ----
	protection	[PROT_BLUNT]		=	15;
	protection	[PROT_EDGE]			=	15;
	protection	[PROT_POINT]		=	0;
	protection	[PROT_FIRE]			=	15;
	protection	[PROT_FLY]			=	15;
	protection	[PROT_MAGIC]		=	0;
	
	//----- Damage TYpes ----
	damagetype 						=	DAM_EDGE;
//	damage		[DAM_INDEX_BLUNT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_EDGE]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_POINT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_FIRE]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_FLY]		=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_MAGIC]	=	0;

	//----- Kampf-Taktik ----
	fight_tactic	= 	FAI_GIANT_RAT;
	
	//----- Senses & Ranges ----
	senses			=	SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
	senses_range	=	PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

	aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
	aivar[AIV_MM_FollowTime]	= FOLLOWTIME_SHORT;
	aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
	aivar[AIV_MM_Packhunter]	= TRUE;
	
	//----- Daily Routine ----
	start_aistate				= ZS_MM_AllScheduler;
	aivar[AIV_MM_RoamStart]		= OnlyRoutine;
};


//************
//	Visuals
//************

func void B_SetVisuals_Giant_Rat()
{
	Mdl_SetVisual			(self,	"Giant_Rat.mds");
	//								Body-Mesh			Body-Tex	Skin-Color	Head-MMS	Head-Tex	Teeth-Tex	ARMOR
	Mdl_SetVisualBody		(self,	"Giant_Rat_Body",	DEFAULT,	DEFAULT,	"",			DEFAULT,  	DEFAULT,	-1);
};


//***************
//	Giant_Rat    
//***************

INSTANCE Giant_Rat	(Mst_Default_Giant_Rat)
{
	B_SetVisuals_Giant_Rat();
	Npc_SetToFistMode(self);
	CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};

//***************
//	Fire_Rat    
//***************

INSTANCE Fire_Rat	(Mst_Default_Giant_Rat)
{
	B_SetVisuals_Giant_Rat();
	Npc_SetToFistMode(self);
	CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
	effect = "SPELLFX_FIREARMOR";
	damagetype 						=	DAM_EDGE;
//	damage		[DAM_INDEX_BLUNT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_EDGE]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_POINT]	=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_FIRE]	=	50;
//	damage		[DAM_INDEX_FLY]		=	0;
//	damage		[DAM_INDEX_MAGIC]	=	0;
};


//**************************************
//	junge Giant_Rat   (für Spielstart) 	
//**************************************

INSTANCE YGiant_Rat	(Mst_Default_Giant_Rat)
{
	//----- Monster ----
	name							=	"M³ody olbrzymi szczur";
	level							=	3;
	
	//----- Attribute ----
	attribute	[ATR_STRENGTH]		=	5;
	attribute	[ATR_DEXTERITY]		=	5;
	attribute	[ATR_HITPOINTS_MAX]	=	10;
	attribute	[ATR_HITPOINTS]		=	10;
	attribute	[ATR_MANA_MAX] 		=	0;
	attribute	[ATR_MANA] 			=	0;
	
	//----- Protections ----
	protection	[PROT_BLUNT]		=	5;
	protection	[PROT_EDGE]			=	5;
	protection	[PROT_POINT]		=	5;
	protection	[PROT_FIRE]			=	5;
	protection	[PROT_FLY]			=	5;
	protection	[PROT_MAGIC]		=	0;

	//----- Kampf-Taktik ----
	fight_tactic					= FAI_MONSTER_COWARD;

	//----- Visuals ----
	B_SetVisuals_Giant_Rat();
	Mdl_SetModelScale(self, 0.9, 0.9, 0.9);
	Npc_SetToFistMode(self);
	CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};

Offline

 

#14 2010-02-08 18:48:00

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Vayurax napisał:

kamilas86 napisał:

Mo¿e akurat szczur nie mo¿e byæ ognisty? : >

Bzdura ;P

Ja tylko podajê teoriê, i nie moddujê ju¿ od 8-9 miesiêcy ._. Masz co¶? : D

Offline

 

#15 2010-02-08 19:23:38

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Jak dodaæ efekt na potworze?

Gdy robi³em potwora to zauwa¿y³em ¿e masz taki sam kod jak u drugiego samego szczura te¿ mia³ nazwê MST_Giant_Rat je¿eli masz inn± nazwê to dobrze ale je¿eli masz taki sam kod czyli obok Prototype i inne to oczywi¶cie ¿e nie wejdzie. (Chyba ¿e masz inaczej )


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.027 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clan-olimp.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl