Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Wchodzimy D:/gothic/_work/data/script/It_addon_armor wchodzimy w D:\gothic\_work\data\Anims\asc_bodies\armor i robimy plik z animacją pamiętaj w skrypcie też ma być ta nazwa i patrz jak tu jest zrobione najpierw wytłumaczę co musisz zmienić w pliku znajdź *BITMAP i tam będzie tekstura z końcówką .tga i to twoja zbroja szczególnie tekstura teraz pokaz
} *SUBMATERIAL 1 { *MATERIAL_NAME "PsiNovobkp" *MATERIAL_CLASS "Standard" *MATERIAL_AMBIENT 0.100000 0.100000 0.100000 *MATERIAL_DIFFUSE 0.701961 0.501961 0.996078 *MATERIAL_SPECULAR 0.900000 0.900000 0.900000 *MATERIAL_SHINE 0.000000 *MATERIAL_SHINESTRENGTH 0.000000 *MATERIAL_TRANSPARENCY 0.000000 *MATERIAL_WIRESIZE 1.000000 *MATERIAL_SHADING Blinn *MATERIAL_XP_FALLOFF 0.000000 *MATERIAL_SELFILLUM 0.000000 *MATERIAL_FALLOFF In *MATERIAL_XP_TYPE Filter *MAP_DIFFUSE { *MAP_NAME "Map #2" *MAP_CLASS "Bitmap" *MAP_SUBNO 1 *MAP_AMOUNT 1.000000 *BITMAP "elka.tga" *MAP_TYPE Screen *UVW_U_OFFSET 0.000000 *UVW_V_OFFSET 0.000000 *UVW_U_TILING 1.000000 *UVW_V_TILING 1.000000 *UVW_ANGLE 0.000000 *UVW_BLUR 1.000000 *UVW_BLUR_OFFSET 0.000000 *UVW_NOUSE_AMT 1.000000 *UVW_NOISE_SIZE 1.000000 *UVW_NOISE_LEVEL 1 *UVW_NOISE_PHASE 0.000000 *BITMAP_FILTER Pyramidal
Tut zrobiony przeze mnie i jest kiepski bo strona z zdjęciami nie działa zrobię jutro po szkole film tut
http://www.youtube.com/watch?v=Ic6rMLz247I to jest poprawa ten film.
Lesterek17-Co zauważyłem to poprawiłem (błędy ortograficzne), a co nie to nie.
Ostatnio edytowany przez GGG (2010-01-19 06:30:00)
Offline