Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-01-30 20:36:31

 Luszczak

Crystal Blade Team

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 105
Punktów :   
Opis: Towarzysz luszczak
Profesja: Level Designer
WWW

Pier¶cieñ który zmienia nam mds-a

Teraz poka¿e jak zrobiæ pier¶cieñ dziêki któremu mo¿emy zmieniæ
naszego mds
Mds to po prostu animacja poruszania siê lub jakiej¶ czynno¶ci uruchamiana w tym przypadku pier¶cieniem
1.Na pocz±tek zróbmy sobie nowy skrypt pier¶cienia,

Kod:

instance ItRi_pierscien(C_Item) // by szymek1994s
{
	name 					=	NAME_Ring;

	mainflag 				=	ITEM_KAT_MAGIC;
	flags 					=	ITEM_RING;

	value 					=	Value_Ri_ProtFire;

	visual 					=	"ItRi_Prot_Fire_01.3ds";

	visual_skin 			=	0;
	material 				=	MAT_METAL;
	on_equip				=	Equip_ItRi_i;
	on_unequip				=	UnEquip_ItRi_i;

	wear			= 	WEAR_EFFECT;
	effect			=	"SPELLFX_ITEMGLIMMER"; 

	description				= "Zajebisty pier¶cien";
	
	TEXT[2]					= NAME_Prot_Fire;
	COUNT[2]				= Ri_ProtFire;
	
	TEXT[5]					= NAME_Value;
	COUNT[5]				= value;
	
	INV_ZBIAS				= INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
	INV_ROTZ				= INVCAM_Z_RING_STANDARD;
	INV_ROTX				= INVCAM_X_RING_STANDARD;
	
};

	FUNC VOID Equip_ItRi_i()
	{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); // uruchamia mds szybkiego biegu
	};

	FUNC VOID UnEquip_ItRi_i()
	{
	Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); //wy³±cza j±
	};



Inny mds które mo¿emy wrzuciæ:
Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_skeleton_fly.mds");

Lesterek17-Oczyszczony temat
Inne mdsy
HumanS_Militia.mds - Wojskowy;
HumanS_Arrogance.mds - Arogancki;
HumanS_Tired.mds - Zmeczony;
HumanS_Swim.mds - Plywanie;
HumanS_Skeleton_Fly.mds - Lewitacja;
HumanS_Sprint.mds - Sprint;
HumanS_Torch.mds - Pochodnia;
HumanS_Mage.mds - Mag;
HumanS_Drunken.mds - Pijany, o ile pamietam trzeba naprawic mds'a;
HumanS_Relaxed - Wypoczety;
HUMANS_SKELETON - Postaæ po deadzie rozpada siê
Mo¿na zrobiæ te¿ pier¶cieñ umiejêtno¶ci
FUNC VOID Equip_ItRi_Fight()
{
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 100);
};
FUNC VOID UnEquip_ItRi_Fight()
{
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, - 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, - 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, - 100);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, - 100);
};
A tak¿e taki po którym npc siada a jak ¶ci±ga pier¶cieñ wstaje

FUNC VOID Equip_Ring()
{
    AI_PlayAni (self,"T_STAND_2_SIT");
};

FUNC VOID UnEquip_Ring()
{
    AI_PlayAni (self,"T_SIT_2_STAND");
};


http://ifotos.pl/img/sygna2_xqqqws.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.017 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.spaniele.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl