Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Teraz poka¿e jak zrobiæ pier¶cieñ dziêki któremu mo¿emy zmieniæ
naszego mds
Mds to po prostu animacja poruszania siê lub jakiej¶ czynno¶ci uruchamiana w tym przypadku pier¶cieniem
1.Na pocz±tek zróbmy sobie nowy skrypt pier¶cienia,
instance ItRi_pierscien(C_Item) // by szymek1994s { name = NAME_Ring; mainflag = ITEM_KAT_MAGIC; flags = ITEM_RING; value = Value_Ri_ProtFire; visual = "ItRi_Prot_Fire_01.3ds"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; on_equip = Equip_ItRi_i; on_unequip = UnEquip_ItRi_i; wear = WEAR_EFFECT; effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER"; description = "Zajebisty pier¶cien"; TEXT[2] = NAME_Prot_Fire; COUNT[2] = Ri_ProtFire; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD; INV_ROTZ = INVCAM_Z_RING_STANDARD; INV_ROTX = INVCAM_X_RING_STANDARD; }; FUNC VOID Equip_ItRi_i() { Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); // uruchamia mds szybkiego biegu }; FUNC VOID UnEquip_ItRi_i() { Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); //wy³±cza j± };
Inny mds które mo¿emy wrzuciæ:
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton_fly.mds");
Lesterek17-Oczyszczony temat
Inne mdsy
HumanS_Militia.mds - Wojskowy;
HumanS_Arrogance.mds - Arogancki;
HumanS_Tired.mds - Zmeczony;
HumanS_Swim.mds - Plywanie;
HumanS_Skeleton_Fly.mds - Lewitacja;
HumanS_Sprint.mds - Sprint;
HumanS_Torch.mds - Pochodnia;
HumanS_Mage.mds - Mag;
HumanS_Drunken.mds - Pijany, o ile pamietam trzeba naprawic mds'a;
HumanS_Relaxed - Wypoczety;
HUMANS_SKELETON - Postaæ po deadzie rozpada siê
Mo¿na zrobiæ te¿ pier¶cieñ umiejêtno¶ci
FUNC VOID Equip_ItRi_Fight()
{
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 100);
};
FUNC VOID UnEquip_ItRi_Fight()
{
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, - 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, - 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, - 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, - 100);
};
A tak¿e taki po którym npc siada a jak ¶ci±ga pier¶cieñ wstaje
FUNC VOID Equip_Ring()
{
AI_PlayAni (self,"T_STAND_2_SIT");
};
FUNC VOID UnEquip_Ring()
{
AI_PlayAni (self,"T_SIT_2_STAND");
};
Offline