Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Go¶æ
Ja w temacie. Tego tutoriala z the Modders w ogóle nie rozumiem. (pewnie jestem za g³upi)
Tam gdzie ma ma byæ potwór (np wilk) dajesz waypointa o nazwie "potwor_miksera_1", a kawa³ek dalej "potwór_miksera_2" i ³±czysz oba.
Do startupa:
Wld_InsertNpc (instancja_potwora, "potwor_miksera_1"); (<- nazwa waypointu
W rutynie dajesz np. od 6 do 18 ¿re przy "potwor_miksera_1", a od 18 do 6 przy "potwor_miksera_2"
Powinno dzia³aæ, ale nigdy nie próbowa³em wstawiaæ potworów (nienawidzê Spacera)
Offline
Go¶æ
Dziêki, zobaczy siê. I tylko tyle bo na tM jest, ¿e trzeba wiêcej napisaæ w startup.d