Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
GGG: znalaz³e¶ to w moim skrypcie?
Vayurax: Do tego jeszcze bêdê musia³ dorobiæ pe³ny skrypt ognistego (staty, guild, name, itd.), ale mo¿e zadzia³a, chocia¿ w tych skryptach kazdy potwór ma oddzielny skrypt(wszystkie smoki, golemy, ¶cierwojady(zwyk³y i demoniczny), gobliny i inne), wiêc nie jestem co do tego pewien.
Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-02-10 19:32:04)
Offline
Poziom : 18
kamilas86 napisał:
A no je¶li tak to tak (?). Mo¿e akurat szczur nie mo¿e byæ ognisty? : >
buhahahaha to ¿e¶ mnie rozbawi³ ka¿dy zwierzak mo¿e byæ ognisty, wodny czy jaki¶ tam
Offline
Znalaz³em w twoim skrypcie ¿e PROTOTYPE ma taki sam kod jak u MST_Giant_Rat znajd¼ drugie i siê przyjrzyj, ale kiedy robi³em w³asnego stworka to kodem by³ PROTOTYPE.
Offline
A czy komu¶ chcia³oby siê samemu zrobiæ szczura i mi przes³aæ?? Z Góry dziêki!
Offline
Dobra Ludzie! Skrypt zrobiony i to ju¿ od jakiego¶ czasu. B³êdy wi±za³y siê ze skryptem "dodanym" (nie bazowym) tj. bestii na pocz±tek gry, czyli wilk/ m³ody wilk itd. Temat do zamkniêcia
Offline