Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-06-20 11:23:32

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Problem z walk± npc

Po skompilowaniu skryptów, zrobieniu paczki z modem. Mam kilku nowych npc, przedmiotów. Tylko WSZYSCY npc z gry maj± najs³absz± animacjê walki. Tzn. np. Lord Hagen ma 70% walki mieczem, a wygl±da to jakby walczy³ maj±c 10%. Co mam zrobiæ?

Offline

 

#2 2010-06-20 11:57:14

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: Problem z walk± npc

fight_tactik = FAI_MASTER;

Offline

 

#3 2010-06-20 14:49:31

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Re: Problem z walk± npc

Po pierwsze "fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;" a po drugie mam to wpisane we wszystkich npc, którzy nie potrafi± dobrze walczyæ.

Offline

 

#4 2010-06-20 15:06:57

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Problem z walk± npc

Po ponownym uruchomieniu gry problem dalej wystêpuje?

Offline

 

#5 2010-06-21 11:59:58

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Re: Problem z walk± npc

Tak, teraz to nawet skryptów nie mogê skompilowaæ spacerem "U:PAR: Syntax Error 2E$ (line 1)" (Gothic Starterem kompiluje, ale dialogi nie dzia³aj±)

Offline

 

#6 2010-06-21 15:14:03

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: Problem z walk± npc

Mia³em to samo. Jedyne rozwi±zanie by³o takie:

Otworzyæ plik <g³ówny_folder_G2:NK>\_Work\data\Scripts\Content\Story\B_Story\B_AddFightSkill.d
Zamieniæ CA£Y text na:

Spoiler:

// ******************************************************************
// B_AddFightSkill
// ---------------
// setzt die Kampftalent-Ani abhängig von TrefferChance%
// (ab 30% und ab 60%)
// wird aus NPC_SetFightSkills aufgerufen (um FightSkill in NSC-Instanzen zu setzen)
// und aus B_TeachFightTalentPercent (um Player-Skill zu erhöhen)
// ******************************************************************

func void B_AddFightSkill (var C_NPC slf, var int talent, var int percent)
{
    if (talent == NPC_TALENT_1H)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] = slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=0)   
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 0);   
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=30)   
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 1);
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS(self, "Humans_1hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=60)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 2);       
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_1hST2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_2H)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] = slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=0)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 0);   
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] >=30)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 1);   
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] >=60)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 2);       
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_2hST2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_BOW)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] = slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=0)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 0);   
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=30)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 1);   
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=60)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 2);   
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_BowT2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_CROSSBOW)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] = slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=0)       
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 0);
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=30)   
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 1);   
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=60)   
        {   
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 2);   
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_CBowT2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
        };
    };
};

Po prostu w³±cza odpowiednie O-MDS'y przy odpowiednim poziomie walki broni±.


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#7 2010-06-24 11:00:36

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Re: Problem z walk± npc

teraz wyskakuje taki error:
http://img684.imageshack.us/img684/5140/screv.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.031 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.densetsu-hentai.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl