Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Czy wiesz że w Piaskach Tandoru będzie można spotkać także kapliczki Adanosa?
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Ok, bez zbędnego owijania w bawełnę, jak nasze skrypty stają się elementami gry:
1.Uruchomienie kompilatora.
2.Wyszukiwanie kolejnych plików z listy (np. Gothic.src) i interpretacja.
3.Zapisanie instrukcji zrozumiałych dla komputera w pliku (Gothic.dat).
4.Wykonywanie odpowiednich poleceń przez silnik w trakcie gry.
Nic ciekawego, ale warto wiedzieć.
A teraz napiszemy nasz pierwszy skrypt:
1.W dowolnym dialogu dodajemy między kwestiami linijkę:
Print("Hello world!");
2.Uruchamiamy Spacera, wybieramy 'World>Reprease scripts' i wskazujemy plik Gothic.src.
3.Uruchamiamy grę.
Funkcja print wyświetla na ekranie podany w nawiasie ciąg znaków.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1