Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Ok, bez zbêdnego owijania w bawe³nê, jak nasze skrypty staj± siê elementami gry:
1.Uruchomienie kompilatora.
2.Wyszukiwanie kolejnych plików z listy (np. Gothic.src) i interpretacja.
3.Zapisanie instrukcji zrozumia³ych dla komputera w pliku (Gothic.dat).
4.Wykonywanie odpowiednich poleceñ przez silnik w trakcie gry.
Nic ciekawego, ale warto wiedzieæ.
A teraz napiszemy nasz pierwszy skrypt:
1.W dowolnym dialogu dodajemy miêdzy kwestiami linijkê:
Print("Hello world!");
2.Uruchamiamy Spacera, wybieramy 'World>Reprease scripts' i wskazujemy plik Gothic.src.
3.Uruchamiamy grê.
Funkcja print wy¶wietla na ekranie podany w nawiasie ci±g znaków.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1