Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Jak w temacie. Mog± byæ te¿ skrypty, textury i inne pierdo³y. No i:
Spoiler:
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_15_00"); //Co z t± Luci±?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_01"); //Nikogo nie smuci, ¿e jej ju¿ tu nie ma.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_15_02"); //Czemu?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_03"); //Wykorzystywa³a wszystko i wszystkich.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_04"); //By³a dziwk± nie tylko z zawodu...
Z tym ostatnim Outputem to dojebali...
Spoiler:
AI_Output (other,self ,"DIA_Agon_GolemDead_ShutUp_MyChest_15_00"); //Mam w dupie przeznaczenie. Skrzynia jest moja.
AI_Output (self ,other,"DIA_Agon_GolemDead_ShutUp_MyChest_07_01"); //Nie, nie mo¿esz tego zrobiæ, wcze¶niej ciê zabijê.
To siê da wywo³aæ, je¶li robi±c próbê ognia najpierw zabijamy golema, a potem dopiero idziemy do jaskini z run±. Wtedy ko³o skrzyni bêdzie sta³ Agon i bêdzie szpanowa³, ¿e wygra³. Wtedy ka¿emy mu zamkn±æ mordê i wyjd± nam dwie opcje, ta i jaka¶ inna.
Offline
Nie mam póki co G1 Ale zobaczcie sobie dialogi Yberiona te nie przet³umaczone wiem o czym s± :d(Yberion prze¿y³ i mówi to co Cor Angar nam powiedzia³ , co mówi³ ¿e przed ¶mierci± przepowiedzia³.
Offline