Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
nieeee. G³ówny Bohater to ma byæ Sahari
Offline
Offline
¿e co? xD
To by³o do BziBzi'a -.-
Offline
raczej nie chod¼ bêdzie to powi±zane:D
Offline
Mo¿e bêdzie nieumar³ym stra¿nikiem cmentarza i bêdzie ostrzega³ nas przed o¿ywieñcami na owym cmentarzu? Ew. mo¿na z nim pój¶æ na party, ¿eby pomóg³ nam rozwaliæ trupów.
Offline
raczej bêdzie martwy na orginalnym ³o¿ku
Offline
Gejmer, mam nadziejê, ¿e przeczyta³e¶ i rozpatrzy³e¶ tego mojego PM'a, co ci wys³a³em kilka dni temu.
Najlepiej napisz, ¿eby inni zrobili tak samo.
Offline
Szanowni modderzy, którzy bêd± w modzie proszê o stworzenie w³asnych skryptów , animacji(pancerze nie obowi±zkowo), tekstur(do pancerzy).
Robimy to w taki sposób:
1.Tworzymy odpowiednie foldery (/work/data/scripts/content|anims|textures)
2. Tworzymy kolejne podfoldery (do /content /items i /story | do textures /compiled)
3.Robimy nasz pancerz(lub nie tylko wrzucamy ten co ma byæ z G2) i wrzucamy go do anims a tekstury jego do textures.
4.Tworzymy skrypt broni i pancerza:
INSTANCE ItMw_Moja_nazwa (C_Item) { name = "Nazwa miecza itp."; mainflag = ITEM_KAT_NF; flags = ITEM_SWD; material = MAT_METAL; value = ile kosztuje; damageTotal = ile zadaje obra¿eñ; damagetype = Typ_obra¿eñ; range = zasiêg; cond_atr[2] = czego wymaga; cond_value[2] = ilo¶æ wymagañ; visual = "ItMw_model"; effect = "efekt"; description = name; TEXT[1] = "Nasz podskriptum :D"; TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal; TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2]; TEXT[4] = NAME_OneHanded; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; }; INSTANCE ItAr_Nasza_Nazwa (C_Item) { name = "Nazwa"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection [PROT_EDGE] = 150; _ protection [PROT_BLUNT] = 150; |_ protection [PROT_POINT] = 150; |_Ochrona przed wszystkim :D protection [PROT_FIRE] = 75; _| protection [PROT_MAGIC] = 75; _| value = koszt; wear = WEAR_TORSO;|czy na cia³o czy he³m visual = "ItMi_model w ekwipunku.3ds"; visual_change = "plik asc zbroji.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_LEATHER; z czego jest description = name; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; };
Zapisujemy w items
5.Tworzymy naszego npc
instance NONE_cyfry_nazwa (Npc_Default) { // ------ Ogólne ------ name = "nazwa"; guild = GIL_NONE; level = 30; id = cyfry; voice = 4; flags = NPC_FLAG_IMMORTAL; npctype = NPCTYPE_MAIN; //----- Atrybuty ---- attribute [ATR_STRENGTH] = 100; attribute [ATR_DEXTERITY] = 100; attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200; attribute [ATR_HITPOINTS] = 200; attribute [ATR_MANA_MAX] = 2000; attribute [ATR_MANA] = 2000; // ------ Taktyka walki ------ fight_tactic= FAI_HUMAN_MASTER; // ------ U¿ywane bronie ------ EquipItem (self, ItMw_nazwa miecza); // ------ Ekwipunek ------ B_CreateAmbientInv (self); // ------ Wygl±d ------ B_SetNpcVisual (self, MALE, "g³owa jaka", tekstura twarzy, tekstura cia³a, pancerz); Mdl_SetModelFatness (self, 0); Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds");|sposób chodzenia // ------ Talenty ------ B_GiveNpcTalents (self); // ------ Umiejêtno¶ci bojowe ------ B_SetFightSkills (self, 70); // ------ Rutyny ------ daily_routine = Rtn_Start_125; }; FUNC VOID Rtn_Start_125 () _ { |_ TA_Smalltalk (08,00, 23,00,"XXX"); |_Rutyny nie zmieniajcie niech bêdzie taka TA_Smalltalk (23,00, 08,00,"XXX"); _| }; _|
6.Pakujemy wszystko do paczki winrarem i wrzucamy np. na megaupload i wysy³amy link do mnie na pm.
Offline
a moge odrazu ca³y model g³owy daæ? xD
Offline
Offline
aha xD. to mi jako PC_HERO daj g³owe Bald i Twarz Laresa:)
Offline
eeee ja te¿ mam to zrobiæ czy co? od razu mówiê ¿e znam siê tylko na robieniu go¶cia i robieniu miecza a pancerz to tylko z gotowca ino inna textura.
Offline
Offline
Sahari16 napisał:
aha xD. to mi jako PC_HERO daj g³owe Bald i Twarz Laresa:)
Nie ma tak dobrze Sam piszesz bo inaczej siê nie zobaczysz
Offline