Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
nieeee. Główny Bohater to ma być Sahari
Offline
Offline
że co? xD
To było do BziBzi'a -.-
Offline
raczej nie chodź będzie to powiązane:D
Offline
Może będzie nieumarłym strażnikiem cmentarza i będzie ostrzegał nas przed ożywieńcami na owym cmentarzu? Ew. można z nim pójść na party, żeby pomógł nam rozwalić trupów.
Offline
raczej będzie martwy na orginalnym łożku
Offline
Gejmer, mam nadzieję, że przeczytałeś i rozpatrzyłeś tego mojego PM'a, co ci wysłałem kilka dni temu.
Najlepiej napisz, żeby inni zrobili tak samo.
Offline
Szanowni modderzy, którzy będą w modzie proszę o stworzenie własnych skryptów , animacji(pancerze nie obowiązkowo), tekstur(do pancerzy).
Robimy to w taki sposób:
1.Tworzymy odpowiednie foldery (/work/data/scripts/content|anims|textures)
2. Tworzymy kolejne podfoldery (do /content /items i /story | do textures /compiled)
3.Robimy nasz pancerz(lub nie tylko wrzucamy ten co ma być z G2) i wrzucamy go do anims a tekstury jego do textures.
4.Tworzymy skrypt broni i pancerza:
INSTANCE ItMw_Moja_nazwa (C_Item) { name = "Nazwa miecza itp."; mainflag = ITEM_KAT_NF; flags = ITEM_SWD; material = MAT_METAL; value = ile kosztuje; damageTotal = ile zadaje obrażeń; damagetype = Typ_obrażeń; range = zasięg; cond_atr[2] = czego wymaga; cond_value[2] = ilość wymagań; visual = "ItMw_model"; effect = "efekt"; description = name; TEXT[1] = "Nasz podskriptum :D"; TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal; TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2]; TEXT[4] = NAME_OneHanded; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; }; INSTANCE ItAr_Nasza_Nazwa (C_Item) { name = "Nazwa"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection [PROT_EDGE] = 150; _ protection [PROT_BLUNT] = 150; |_ protection [PROT_POINT] = 150; |_Ochrona przed wszystkim :D protection [PROT_FIRE] = 75; _| protection [PROT_MAGIC] = 75; _| value = koszt; wear = WEAR_TORSO;|czy na ciało czy hełm visual = "ItMi_model w ekwipunku.3ds"; visual_change = "plik asc zbroji.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_LEATHER; z czego jest description = name; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; };
Zapisujemy w items
5.Tworzymy naszego npc
instance NONE_cyfry_nazwa (Npc_Default) { // ------ Ogólne ------ name = "nazwa"; guild = GIL_NONE; level = 30; id = cyfry; voice = 4; flags = NPC_FLAG_IMMORTAL; npctype = NPCTYPE_MAIN; //----- Atrybuty ---- attribute [ATR_STRENGTH] = 100; attribute [ATR_DEXTERITY] = 100; attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200; attribute [ATR_HITPOINTS] = 200; attribute [ATR_MANA_MAX] = 2000; attribute [ATR_MANA] = 2000; // ------ Taktyka walki ------ fight_tactic= FAI_HUMAN_MASTER; // ------ Używane bronie ------ EquipItem (self, ItMw_nazwa miecza); // ------ Ekwipunek ------ B_CreateAmbientInv (self); // ------ Wygląd ------ B_SetNpcVisual (self, MALE, "głowa jaka", tekstura twarzy, tekstura ciała, pancerz); Mdl_SetModelFatness (self, 0); Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds");|sposób chodzenia // ------ Talenty ------ B_GiveNpcTalents (self); // ------ Umiejętności bojowe ------ B_SetFightSkills (self, 70); // ------ Rutyny ------ daily_routine = Rtn_Start_125; }; FUNC VOID Rtn_Start_125 () _ { |_ TA_Smalltalk (08,00, 23,00,"XXX"); |_Rutyny nie zmieniajcie niech będzie taka TA_Smalltalk (23,00, 08,00,"XXX"); _| }; _|
6.Pakujemy wszystko do paczki winrarem i wrzucamy np. na megaupload i wysyłamy link do mnie na pm.
Offline
a moge odrazu cały model głowy dać? xD
Offline
Offline
aha xD. to mi jako PC_HERO daj głowe Bald i Twarz Laresa:)
Offline
eeee ja też mam to zrobić czy co? od razu mówię że znam się tylko na robieniu gościa i robieniu miecza a pancerz to tylko z gotowca ino inna textura.
Offline
Offline
Sahari16 napisał:
aha xD. to mi jako PC_HERO daj głowe Bald i Twarz Laresa:)
Nie ma tak dobrze Sam piszesz bo inaczej się nie zobaczysz
Offline