Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#1 2009-11-04 19:21:38

gothicwarrior

Poziom : 18

15763775
Call me!
Zarejestrowany: 2009-06-12
Posty: 374
Punktów :   
Profesja: Grafik 2D,Spacer, Skrypty
: Vengard Company
: narazie Jaktyl:)

Nowy monster

Eloss Vayu mam prosbe otóz mam teksture zorda ja nie żartuje i potrzebuje sie dowiedzieć co zrobić by zrobic takiego dinozaura jakiego ty masz wyjasnij mi co skopiować itd.?

Offline

 

#2 2009-11-05 14:54:54

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Nowy monster

Zrobić nowy model 3D, lub po prostu normalnie powiększyć za pomocą skryptów. A z takimi pytaniami to lepiej na PW.

Offline

 

#3 2009-11-05 15:34:41

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Nowy monster

Lepiej tutaj dla innych. Jak bd. na PC to edytuje posta i wkleje skrypt, temat zamykam.

EDIT:

Spoiler:


/*************************************************************************
**    XXX Prototype                    **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_XXX(C_Npc)           
{
    name                            =    "XXX";
    guild = GIL_SNAPPER;
    aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_SNAPPER;
    level = 12;
    attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
    attribute[ATR_DEXTERITY] = 60;
    attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 120;
    attribute[ATR_HITPOINTS] = 120;
    attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
    attribute[ATR_MANA] = 0;
    protection[PROT_BLUNT] = 60;
    protection[PROT_EDGE] = 60;
    protection[PROT_POINT] = 60;
    protection[PROT_FIRE] = 60;
    protection[PROT_FLY] = 60;
    protection[PROT_MAGIC] = 0;
    damagetype = DAM_EDGE;
    fight_tactic = FAI_SNAPPER;
    senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
    senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
    aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
    aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
    aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
    aivar[AIV_MM_Packhunter] = TRUE;
    start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
    aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
//-------------------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_XXX()
{
    Mdl_SetVisual(self,"Snapper.mds");
    Mdl_SetVisualBody(self,"Sna_Body",1,1,"",1,1,-1);
};


/*************************************************************************
**    XXX                                                               **
*************************************************************************/

INSTANCE XXX    (Mst_Default_XXX)
{
    Set_Bear_Visuals();
    Npc_SetToFistMode(self);
    Mdl_SetModelScale(self,3,3,3);
};

Offline

 

#4 2009-11-07 18:57:08

gothicwarrior

Poziom : 18

15763775
Call me!
Zarejestrowany: 2009-06-12
Posty: 374
Punktów :   
Profesja: Grafik 2D,Spacer, Skrypty
: Vengard Company
: narazie Jaktyl:)

Re: Nowy monster

dobra a gdzie to wsadzić?

Offline

 

#5 2009-11-07 19:07:49

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Nowy monster

Do skryptu potwora tam gdzie NPC są.

Offline

 

#6 2009-11-08 11:38:54

gothicwarrior

Poziom : 18

15763775
Call me!
Zarejestrowany: 2009-06-12
Posty: 374
Punktów :   
Profesja: Grafik 2D,Spacer, Skrypty
: Vengard Company
: narazie Jaktyl:)

Re: Nowy monster

aha dzięki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.015 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.clan-olimp.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl