Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Chciałbym w porcie (na skale niedaleko okrętu) zrobić jaskinię. W Blenderze zrobienie jej to nie problem, tylko jak zrobić, żeby nie stracić vobów, waypointów i tekstur. Jak jest jakiś tutek, to proszę dajcie, bo nie mogę znaleźć
Offline
Poziom : 7
ani ja nie kumam
Offline
OMG No po prostu-jak zmodyfikować świat (w tym wypadku dodać jaskinię), i żeby nie trzeba było teksturować wszystkiego na nowo po zrobieniu zmiany, dodawać tych wszystkich waypointów itp. W Blenderze.
Offline
Otwierasz np świat w blenderze i jakieś wygładzanie gdyby to było w wingsie to bym radził usunąć część ściany i dodać nowe podłoże i górę sufit i to wszystko kwadratem
Offline
Opowiadasz Mi chodzi o to, żeby nie stracić vobów itp.
Offline
Poziom : 7
raczej nie stracisz xD
Offline
1.Importujesz ZEN'a Kerraxem do Blendera, edytujesz model, eksportujesz Kerraxem .3ds. Masz oteksturowany model.
2.Podmień skompilowany model.
Co do drugiego to nie pamiętam czy działa
Offline
hmmm przydatne
Offline
Vayurax napisał:
1.Importujesz ZEN'a Kerraxem do Blendera, edytujesz model, eksportujesz Kerraxem .3ds. Masz oteksturowany model.
2.Podmień skompilowany model.
Co do drugiego to nie pamiętam czy działa
Jeszcze nie napisałeś, że trzeba ponownie skompilować świat.
@down: Można tak zrobić, ale trzeba jeszcze podziurawić miejsce na jaskinię, a tego w spacerze chyba zrobić nie można.
Ostatnio edytowany przez wilk220 (2010-05-19 17:12:16)
Offline
a nie lepiej dodać ten model jaskini jako vob?? xDD
Offline