Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Mam taki problem: Jak kompilujê dialogi wszystko jest normalnie, jak sprawdzam w grze s± opcje dialogowe itp., ale nie pokazuje siê to co dany NPC mówi(tzn. nie rusza rêkoma itp. po prostu klikam opcjê, okienko siê zmniejsza i od razu powiêksza i pojawiaj± siê opcje dialogowe).
Mo¿e kto¶ powiedzieæ dlaczego tak siê dzieje i jak temu zapobiec?
Offline
////////////////////////////////////////////////////////////
////////////// Hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Verrak_Hello (C_INFO)
{
npc = Orc_2003_Verrak;
nr = 1;
condition = DIA_Verrak_Hello_Condition;
information = DIA_Verrak_Hello_Info;
important = TRUE;
permanent = FALSE;
};
FUNC INT DIA_Verrak_Hello_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_UnNamed_Hello))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Verrak_Hello_Info()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_00"); //O, witaj. Kim jeste¶?
AI_Output (other, self, "DIA_Verrak_Hello_15_01"); //Jestem Nerrok. Przys³a³ mnie tu Wybraniec Innosa...
AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_02"); //...wiêc jeste¶ po naszej stronie. Czego tu szukasz?
B_LogEntry (TOPIC_GoToRebeliants, "Dotar³em do obozu rebeliantów. Nie jest ich tu za wielu, ale to i tak lepsze, ni¿ ¿eby nikt siê nie przeciwstawia³ zamiarom orków.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_GoToRebeliants, LOG_SUCCESS);
Info_ClearChoices (DIA_Verrak_Hello);
};
Ale i tak to nic nie da, bo nie wywala b³êdów. To tylko 1 dialog, a wszystkie nie dzia³aj±.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-01-27 19:29:12)
Offline
Ja te¿ tak mam. Mo¿e musisz zrobiæ to: http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
Offline
Przecie¿ napisa³em, ¿e kompilowa³em.
Offline
Go¶æ
Heh, ja wiem o co chodzi!
Te¿ tak mia³em, jak robi³em pierwszego moda. (przez to wziê³a mnie nerwica i go nie skoñczy³em ) ;D
Musisz zrobiæ co¶ z OU.bin czy jako¶ tak w spacerze, w ostatniej czê¶ci poradnika Czip'a 17, ju¿ dajê linka:
http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
A je¿eli to nie ta czê¶æ to musisz zobaczyæ 5.
Je¶li to nie to to nie wiem.
EDIT: To co napisa³em wy¿ej to jest ¼le. My¶lê, ¿e to Ci pomo¿e:
http://themodders.org/index.php?showtopic=106
Przeczytaj ten fragment z nowymi dialogami.
Musisz zrobiæ paczke z modem jak w³±czasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomiæ gothica.
Ostatnio edytowany przez Szymek1994s (2010-01-28 09:33:17)
Offline
gothica.
Szymek1994s napisał:
Musisz zrobiæ paczke z modem jak w³±czasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomiæ
Có¿ wcale nie trzeba robiæ paczuszki z modem ale mo¿e nie klikn±³ tzw. listu.
Offline
Robiê w G2 tak btw.
Taw, wyjebywa³em pliki OU, ale gówno to dawa³o.
Offline
Go¶æ
A zrobi³e¶ nowe OU?
Je¶li chodzi o kompilowanie, to tak, kompilowa³em dialogi tak jak by³o w tutorialu czipa, ale gówno to daje.
Offline
Go¶æ
Hmmmm, nie zrobi³e¶ ¿adnej literówki w innych, a mo¿e co¶ zapomnia³e¶ zmieniæ?
Ok ju¿ dzia³a. Niestety przez robienie nowej paczki, bo innego sposobu ju¿ nie umia³em znale¼æ.
Offline
Go¶æ
E a ja mam inny problem z dialogami! Otoz robie moda do gothic 2 nk umiem wszystko robic z wyjatkiem dialogow. Znaczy umiem je robic tylko mam wlasnie jeden problem! Kiedy juz stowrze dialog zapusuje wszystko wedlug poradnika czp17 na youtube to jak wlaczam gothica i wlasnie z nowym npc ktoirego stworzzylem nie ma dialogow! Probowalem wszystkiego poprostu jakbym ich nie zrobil! NIE MA Pomozcie plissssssssssss xD
ehh trzeba spacerem skompilowaæ ziom ;]
Offline