Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Mam taki problem: Jak kompiluję dialogi wszystko jest normalnie, jak sprawdzam w grze są opcje dialogowe itp., ale nie pokazuje się to co dany NPC mówi(tzn. nie rusza rękoma itp. po prostu klikam opcję, okienko się zmniejsza i od razu powiększa i pojawiają się opcje dialogowe).
Może ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiec?
Offline
////////////////////////////////////////////////////////////
////////////// Hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Verrak_Hello (C_INFO)
{
npc = Orc_2003_Verrak;
nr = 1;
condition = DIA_Verrak_Hello_Condition;
information = DIA_Verrak_Hello_Info;
important = TRUE;
permanent = FALSE;
};
FUNC INT DIA_Verrak_Hello_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_UnNamed_Hello))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Verrak_Hello_Info()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_00"); //O, witaj. Kim jesteś?
AI_Output (other, self, "DIA_Verrak_Hello_15_01"); //Jestem Nerrok. Przysłał mnie tu Wybraniec Innosa...
AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_02"); //...więc jesteś po naszej stronie. Czego tu szukasz?
B_LogEntry (TOPIC_GoToRebeliants, "Dotarłem do obozu rebeliantów. Nie jest ich tu za wielu, ale to i tak lepsze, niż żeby nikt się nie przeciwstawiał zamiarom orków.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_GoToRebeliants, LOG_SUCCESS);
Info_ClearChoices (DIA_Verrak_Hello);
};
Ale i tak to nic nie da, bo nie wywala błędów. To tylko 1 dialog, a wszystkie nie działają.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-01-27 19:29:12)
Offline
Ja też tak mam. Może musisz zrobić to: http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
Offline
Przecież napisałem, że kompilowałem.
Offline
Gość
Heh, ja wiem o co chodzi!
Też tak miałem, jak robiłem pierwszego moda. (przez to wzięła mnie nerwica i go nie skończyłem ) ;D
Musisz zrobić coś z OU.bin czy jakoś tak w spacerze, w ostatniej części poradnika Czip'a 17, już daję linka:
http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
A jeżeli to nie ta część to musisz zobaczyć 5.
Jeśli to nie to to nie wiem.
EDIT: To co napisałem wyżej to jest źle. Myślę, że to Ci pomoże:
http://themodders.org/index.php?showtopic=106
Przeczytaj ten fragment z nowymi dialogami.
Musisz zrobić paczke z modem jak włączasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomić gothica.
Ostatnio edytowany przez Szymek1994s (2010-01-28 09:33:17)
Offline
gothica.
Szymek1994s napisał:
Musisz zrobić paczke z modem jak włączasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomić
Cóż wcale nie trzeba robić paczuszki z modem ale może nie kliknął tzw. listu.
Offline
Robię w G2 tak btw.
Taw, wyjebywałem pliki OU, ale gówno to dawało.
Offline
Gość
A zrobiłeś nowe OU?
Jeśli chodzi o kompilowanie, to tak, kompilowałem dialogi tak jak było w tutorialu czipa, ale gówno to daje.
Offline
Gość
Hmmmm, nie zrobiłeś żadnej literówki w innych, a może coś zapomniałeś zmienić?
Ok już działa. Niestety przez robienie nowej paczki, bo innego sposobu już nie umiałem znaleźć.
Offline
Gość
E a ja mam inny problem z dialogami! Otoz robie moda do gothic 2 nk umiem wszystko robic z wyjatkiem dialogow. Znaczy umiem je robic tylko mam wlasnie jeden problem! Kiedy juz stowrze dialog zapusuje wszystko wedlug poradnika czp17 na youtube to jak wlaczam gothica i wlasnie z nowym npc ktoirego stworzzylem nie ma dialogow! Probowalem wszystkiego poprostu jakbym ich nie zrobil! NIE MA
Pomozcie plissssssssssss
xD
ehh trzeba spacerem skompilować ziom ;]
Offline