Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Gość
Jak zrobić, aby NPC nas gdzieś zaprowadził?
Chodzi, że do jakiegos waypointa. Po dialogu oczywiście, czyli gadamy z ziomkiem, a on nas zaprowadza do WAYPOINTA. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Musisz włączyć z nim party i przełączyć rutynę na miejsce gdzie ma prowadzić.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-02-12 20:14:40)
Offline
Gość
Czyli jak? Bo tyle co ty napisałeś to ja też wiem.
Na końcu infa od dialoga dajesz:
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
self.npctype = NPCTYPE_FRIEND;
Npc_ExchangeRoutine (self,"GUIDE");
NPC staje się członkiem naszego party.
NPC jest naszym kumplem(nie będzie nas bić jak go przez przypadek walniemy).
NPC zmienia se rutynę i idzie do WP'a z rutyny(w tym przypadku rutyna zwie się RTN_Guide_299).
I w dialogu, jak nas już zaprowadzi:
W conditionie:
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (Npc_GetDistToWP (self,"WAYPOINT") <= 1000)
{
return TRUE;
};
Jeśli:
NPC jest w naszym Party.
i NPC zbliży się do owego WP'a na jakąśtam odległość, to on nam to powie(trza dać w dialogu important na true i permament na false).
A w info dialogu:
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"START");
NPC nie jest już w naszym party.
NPC wraca do swojej początkowej rutyny.
I w skrypcie NPCa:
FUNC VOID Rtn_Guide_299 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,23,00,"WAYPOINT");
TA_Stand_ArmsCrossed (23,00,08,00,"WAYPOINT");
};
Nazwa rutyny, która była wpisana wcześniej.
ID NPC'a.
Waypoint of course dużymi literami i taki jak wcześniej.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-02-12 18:56:22)
Offline
Gość
Dobra, dzięki.
Albo w jakimś programie do dialogów.
Offline
Poziom : 4
UHU!!!
Dajcie prosze to jaśniej
Offline