Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


  • Index
  •  » Skrypty
  •  » Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

#1 2010-02-12 14:17:39

Serious

Go¶æ

Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Chodzi, ¿e do jakiegos waypointa. Po dialogu oczywi¶cie, czyli gadamy z ziomkiem, a on nas zaprowadza do WAYPOINTA. By³bym wdziêczny za odpowied¼.

 

#2 2010-02-12 16:16:39

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Musisz w³±czyæ z nim party i prze³±czyæ rutynê na miejsce gdzie ma prowadziæ.

Ostatnio edytowany przez krupam (2010-02-12 20:14:40)


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#3 2010-02-12 17:57:53

Serious

Go¶æ

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Czyli jak? Bo tyle co ty napisa³e¶ to ja te¿ wiem.

 

#4 2010-02-12 18:50:47

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Na koñcu infa od dialoga dajesz:

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE; 
self.npctype = NPCTYPE_FRIEND;
Npc_ExchangeRoutine (self,"GUIDE");

NPC staje siê cz³onkiem naszego party.
NPC jest naszym kumplem(nie bêdzie nas biæ jak go przez przypadek walniemy).
NPC zmienia se rutynê i idzie do WP'a z rutyny(w tym przypadku rutyna zwie siê RTN_Guide_299).

I w dialogu, jak nas ju¿ zaprowadzi:

W conditionie:

if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (Npc_GetDistToWP (self,"WAYPOINT") <= 1000)
{
return TRUE;
};

Je¶li:
NPC jest w naszym Party.
i NPC zbli¿y siê do owego WP'a na jak±¶tam odleg³o¶æ, to on nam to powie(trza daæ w dialogu important na true i permament na false).

A w info dialogu:

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"START");

NPC nie jest ju¿ w naszym party.
NPC wraca do swojej pocz±tkowej rutyny.

I w skrypcie NPCa:

FUNC VOID Rtn_Guide_299 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed    (08,00,23,00,"WAYPOINT");
TA_Stand_ArmsCrossed    (23,00,08,00,"WAYPOINT");
};

Nazwa rutyny, która by³a wpisana wcze¶niej.
ID NPC'a.

Waypoint of course du¿ymi literami i taki jak wcze¶niej.

Ostatnio edytowany przez krupam (2010-02-12 18:56:22)


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#5 2010-02-12 20:05:53

Serious

Go¶æ

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Dobra, dziêki.

 

#6 2010-03-11 18:43:38

 kilop206

Poziom : 7

23442252
Call me!
Skąd: Kietlice (wie¶)
Zarejestrowany: 2010-01-12
Posty: 78
Punktów :   
Profesja: skrypter grafik3,2d level-desi
Team: NEW GOTHIC TEAM
: fight contest (narazie)

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Albo w jakim¶ programie do dialogów.


Wielu spo¶ród ¿yj±cych zas³uguje na ¶mieræ. A niejeden z tych, którzy umieraj±, zas³uguje na ¿ycie. Czy mo¿esz ich nim obdarzyæ? Nie b±d¼ wiêc tak pochopny w ferowaniu wyroków ¶mierci. Nawet bowiem najmêdrszy nie wszystko wie.
                                                   Tolkien

Offline

 

#7 2010-05-11 17:14:09

 Darckendar

Poziom : 4

20565246
Call me!
Zarejestrowany: 2010-01-28
Posty: 27
Punktów :   -1 

Re: Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

UHU!!!

Dajcie prosze to ja¶niej

Offline

 
  • Index
  •  » Skrypty
  •  » Jak zrobiæ, aby NPC nas gdzie¶ zaprowadzi³?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.026 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl