Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Nazwa: The Orc Life
Platforma: Gothic II: Noc Kruka
Wersja jêzykowa: Polska, prawdopodobnie i angielska
Team: Brak
Osoby:
-skrypty: krupam
-scenariusz: krupam
-grafika 2D: krupam
-grafika 3D: krupam
-level-design: krupam
-animacje: krupam
-dubbing: nieprzewidywany
-go¶cinnie: zommer<cyferki>, Vayurax
Opis:
Jak wiadomo s± mody, w których trza rozwalaæ orków. Jest te¿ mod, w którym jeste¶my orkiem i mordujemy ludzi(Bumshack). Ja wpad³em na pomys³ na nowy mod o orkach, o ich drugim obliczu. Chodzi o rebeliantów, orków, którzy sprzeciwiaj± siê ambicjom orków(tak, wiem jak to brzmi). Pomagaj± oni ludziom, ale ich g³ównym celem jest uwolniæ Khorinis i Myrtanê z pod ataków orków. Maj± oni 2 obozy: g³ówny z Górniczej Dolinie i mniejszy na farmie Onara. Pierwszym dowodzi Ur-Shak(a co?), a drugim Verrak. Zaczynamy przy tajnym wej¶ciu do by³ej kolonii karnej, gdzie pobili nas orkowie po tym, jak siê zbuntowali¶my. Od ¶mierci ratuje nas Bezimienny Wybraniec...
Co mod oferuje?-
Tarcze, duale; Eh... kurwa rozpêdzi³em siê.
No wiêc przede wszystkim w modzie jest ca³kiem nowa, alternatywna historia wojny z orkami, rzucaj±ca nowe ¶wiat³o na orków i na sam± ich ocenê na temat wojny. Poza tym s± nowe pancerze, animacje, których w wiêkszo¶ci dla orków brakowa³o.
Postêpy-
Dobrze, na razie mod jest zrobiony do do³±czenia do obozu rebeliantów. Uda³o mi siê nawet zrobiæ takie co¶, ¿e po dialogu postaæ biegnie se za nami(tzw. party), o czym nie by³o ¿adnego tutoriala. Na robienie animacji te¿ musia³em sam wpa¶æ, o czym potem sam napisa³em tutorial, ¿eby inni nie mieli ju¿ takich problemów z tym (nie, ja nie lubiê zachowywaæ swojej wiedzy tylko dla siebie, w przeciwieñstwie do niektórych, co mnie ogromnie wkurwia).
Nied³ugo dam screeny.
Offline
Mo¿e byæ bardzo fajnie
Offline
Offline
Mogê zrobiæ, zrobi³em ju¿ 6 broni w tym 2 orkowe. Dodatkowo zmieniam staty broni orków, bo zwykle maj± wiêcej wymaganej si³y ni¿ obra¿eñ i w ogóle ich si³a jest do¶æ po kolei(50/60/70/80...).
Chcecie wiedzieæ jakie s± ju¿ bronie?
/*kolejno "Nazwa DMG/Si³a warto¶æ krótki opis"*/
Lekki orkowy miecz 30/20 400 Rzadko u¿ywana(a w³a¶ciwie "Nie u¿ywana") przez mê¿czyzn, gdy¿ jest s³aba.
Lekki orkowy topór 40/30 500 Broñ u¿ywana raczej przez szamanów, dla których potrzebna jest tylko okazyjnie.
¦redni orkowy topór 70/60 1000 Broñ zwiadowców i mniej do¶wiadczonych wojowników.
Ciê¿ki orkowy topór 100/90 1500 Z t± broni± mo¿emy ju¿ zdzia³aæ cokolwiek w wojnie.
Ogromny orkowy topór 130/120 2000 Ta broñ jest ju¿ u¿ywana przez elitarnych wojowników.
Orkowy miecz wojenny 130/110 2100 Od ogromnego topora ró¿ni siê tylko tym, ¿e jest odrobinê l¿ejszy.
Orkowy m³ot wojenny 150/130 2500 Jedna z najlepszych broni orkowych. Najlepiej i¶æ z ni± na kamienne golemy.
Krash Ork 190/180 3000 Broñ wytwarzana przez rebeliantów. Jest w zasadzie po prostu podwójnym ogromnym toporem.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-02-26 18:39:57)
Offline
Oto wynik mojej nader krótkiej pracy nad Krash Orkiem.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-07 16:50:17)
Offline
zrób tak± orkow± halabarde jak w g3
Offline
Poziom : 1
ej zrób bron varrokhasvhor co ma 300 obrazen i oburêczna oczywiscie topór
Offline
Ludzie! Dwurêcznych broni dla orków raczej nie zrobiê, bo do tego musia³bym robiæ nowe animacje(a animacje walki to hardkor) i jeszcze odpowiednie ¶mieci w skryptach...
Z reszt± tam s± czasy wojny i rebelii, i praktycznie jedynym sposobem na zdobycie broni jest upolowanie jej w³a¶ciciela, a sama produkcja rebeliantów jest ograniczona w³a¶ciwie do przekuwania ogromnych toporów na Krash Orki.
Tak, wiem, ciacho, jestem do dupy.
Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-12 18:34:13)
Offline
Take napisał:
No fajny mod ;) Widzia³em filmiki.
Jakie filmiki?
¯adnych nie mam...
Offline
Admin
Lawl x666, Take, tyle koksu nie bierz xD
Offline
By³y filmy z tym zwi±zane. .. ja wiem widzia³em filmy z tym zwi±zane.. chyba usun±³e¶.
W zasadzie.... Usun±³em ten filmik, bo robi³ mi tylko antyreklamê moda ;<
Offline
Nowe Pierwsze screeny przerobionych pancerzy wojownika i zwiadowcy:
Wojownik
Zwiadowca
Dlaczego 4 screeny na ka¿dym? A no ¿eby pokazaæ pancerze od przodu i od ty³u.
A czemu jeden ja¶niejszy, a drugi ciemniejszy? A no bo mój normalny monitor siê zjeba³ i muszê u¿ywaæ kineskopu ;< A ta pipa ma ciemny obraz, a lepszego ¶wiat³a nie idzie ju¿ w³±czyæ, wiêc zmieni³em ¶wiat³o w Gothicu i widzê dolne screeny tak jak wy prawdopodobnie te górne. Nie wiem na którym lepiej widaæ, wiêc zrobi³em po dwie pary w ró¿nym ¶wietle dla ka¿dej zbroi.
Offline