Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-03-13 17:13:24

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

skrypty bestii

mam wszystko zrobione wg. poradnika http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=385 i nie dzia³a mi teskstura a to skrypt:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{
    //----- Monster ----
    name                            =    "Ognisty Topielec";
    guild                            =    GIL_LURKER;
    aivar[AIV_MM_REAL_ID]            =     ID_LURKER;
    level                            =    12;
   
    //----- Attributes ----
    attribute    [ATR_STRENGTH]        =    120;
    attribute    [ATR_DEXTERITY]        =    120;
    attribute    [ATR_HITPOINTS_MAX]    =    240;
    attribute    [ATR_HITPOINTS]        =    240;
    attribute    [ATR_MANA_MAX]         =    0;
    attribute    [ATR_MANA]             =    0;
   
    //----- Protections ----
    protection    [PROT_BLUNT]        =    120;
    protection    [PROT_EDGE]            =    120;
    protection    [PROT_POINT]        =    120;
    protection    [PROT_FIRE]            =    120;
    protection    [PROT_FLY]            =    120;
    protection    [PROT_MAGIC]        =    0;
   
    //----- Damage Types----
    damagetype                         =    DAM_FIRE;
//    damage        [DAM_INDEX_BLUNT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_EDGE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_POINT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FIRE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FLY]        =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_MAGIC]    =    0;

    //----- Kampf-Taktik ----
    fight_tactic    =    FAI_LURKER;
   
    //----- Senses & Ranges ----
    senses            =    SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
    senses_range    =    PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
    aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
    aivar[AIV_MM_FollowTime]    = FOLLOWTIME_MEDIUM;
    aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
   
    //----- Daily Routine ----
    start_aistate                = ZS_MM_AllScheduler;

    aivar[AIV_MM_RoamStart]     = OnlyRoutine;
};

//**************
//    Visuals
//**************

//---------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_FireLurker()
{
    Mdl_SetVisual            (self,    "Lurker.mds");
    //                                Body-Mesh        Body-Tex    Skin-Color    Head-MMS    Head-Tex    Teeth-Tex    ARMOR
    Mdl_SetVisualBody        (self,    "Lur_Body",        1,    1,    "",            1,      1,    -1);
};


//*************
//    Lurker
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

Offline

 

#2 2010-03-13 17:57:38

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: skrypty bestii

Zmieñ:

Mdl_SetVisualBody        (self,    "Lur_Body",        1,    1,    "",            1,      1,    -1);

};
Na:

Mdl_SetVisualBody    (self, "Lur_Body", 1, DEFAULT, "",DEFAULT, DEFAULT, -1);

I powinna texta dzia³aæ.

Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-13 17:59:43)


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#3 2010-03-13 18:12:29

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

nie dzia³a

Offline

 

#4 2010-03-13 18:40:39

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: skrypty bestii

A co DOK£ADNIE siê dzieje?


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#5 2010-03-13 19:03:50

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

pokazuje sie orginalna tekstura

Offline

 

#6 2010-03-14 06:49:18

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: skrypty bestii

to w takim razie musisz odpaliæ plik asc lurkera,skopiowaæ i tam zmieniæ teksturki a potem tworzysz nowego mdsa:)

Offline

 

#7 2010-03-14 12:53:21

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: skrypty bestii

Texturê w formacie .TEX nazwij LUR_BODY_V1-C.TEX i wklej do _work/data/Textures/_compiled.

Ostatnio edytowany przez krupam (2010-03-14 12:53:43)


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#8 2010-03-14 13:03:15

 CerberV

Poziom : 7

SkÄ…d: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupe³nie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: skrypty bestii

MrSilver3200 napisał:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{[......]
   
//*************
//    Lurker    // A czy kolega zauwa¿y³, ¿e to powinno byæ FireLurker?
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-03-14 13:05:14)


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram siê pisaæ poprawnie po polsku

Offline

 

#9 2010-03-14 13:07:48

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

dziêki. do zamkniêcia

Offline

 

#10 2010-03-14 15:35:57

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

a mam pytanie a tematu nie chce nowego zak³adaæ
jak zrobiæ np.: trolla albinosa

Offline

 

#11 2010-03-14 18:58:45

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
SkÄ…d: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: skrypty bestii

CerberV napisał:

MrSilver3200 napisał:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{[......]
   
//*************
//    Lurker    // A czy kolega zauwa¿y³, ¿e to powinno byæ FireLurker?
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

To jest po // wiêc tego nie czyta.
Trolla albinosa robisz analogicznie, po prostu ustawiasz ten jeden DEFAULT na 1 i wrzucasz texturê do odpowiedniego folderu.


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Je¶li The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to mo¿ecie mnie zmusiæ do wyj¶cia na ulicê i wykrzykniêcia, ¿e theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej têpym, najbardziej idiotycznym i najg³upszym ¶wiatopogl±dem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z ca³ej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu s³uszno¶ci ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywy¿szaj± siê nad innych, bo twierdz±, ¿e do ¿ycia nikogo nie potrzebuj±.
A¿ gin±, i wszystko siê im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili w³a¶nie wszystko siê otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszê poprawnie po polsku.

Offline

 

#12 2010-03-14 19:25:02

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

wiem ale troll ma oddzielnie ³apska i cielsko

Offline

 

#13 2010-03-15 05:39:24

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: skrypty bestii

Proponuje zmienic teksture w pliku .asc i go wpisac w skrypt.

Offline

 

#14 2010-03-15 16:12:17

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: skrypty bestii

to nie dzia³a vay

Offline

 

#15 2010-03-15 18:07:45

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: skrypty bestii

mam pytanie do Vaya: dlaczego Vayurax jest napisane od ty³u i czy tylko u mnie tak jest?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.040 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.quidditch-marziblack.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl www.spaniele.pun.pl