Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Zwiadowca fajny, wojownikowi zrób cieniowanie i coś jeszcze, bo nie widać, że to metal ;)
[krupam]
W końcu zamiast mówienia, że do dupy, ktoś powiedział co trza zmienić.
Offline
O podobna do mojej tylko moja ma tylko tą kolczugę czy co to
Offline
krupam napisał:
[krupam]
W końcu zamiast mówienia, że do dupy, ktoś powiedział co trza zmienić.
No wiesz, to nie theModders ;P
A do tego metalu polecam opcję efekty świetlne w Gimpie ;)
Ok, ale muszę poczekać na nowy monitor, bo raz próbowałem edytować jedną texturę i gówno widziałem.
Offline
A i jeszcze co do tej "dupy" to mógłbys im dorobić jakieś no nie wiem.. dłuższe tuniki, albo chociażby takie gatki co by im więcej cielska zakrywały, bo widok ledwo okrytego, nędznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o mdłości =|
Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-03-15 17:10:04)
Offline
Ok, na razie zamykam temat.
Powód? Praca nad modem wstrzymana, bo z tym monitorem po prostu nie umiem...
Otworzę, jak będzie jakaś świeża informacja.
Offline
Open the Gates!
Nowe animacje orków
Będzie ich więcej.
Offline
Jedzenie to oryginały z Gothic I, a dobijanie to już chyba 3 wersja...
Poza tym jedzenie wygląda hujowo, bo nie ma animacji jedzenie na twarzy.
Offline
Tez mialem problem z robieniem animek. Ustaw sobie dwie, trzy kamerki w pokoju, nagraj ruch, z filmiku wyciagnij klatki do np. *.jpg (25 klatek na sek, jedna na 0,04 sek) i wczytuj je do programu 3D na tlo, i dopasowuj kazda klatke. Mozesz wyciagnac np 12 FPS, ale wtedy ustawiaj co druga klatke.
Nom, ale problem w tym, że nie jestem orkiem :<
Drobna różnica, której można nie brać pod uwagę ;P
Offline
bardziej mlaskaj xD i przeżuwaj hahaha xD
Offline
CerberV napisał:
A i jeszcze co do tej "dupy" to mógłbyś im dorobić jakieś no nie wiem.. dłuższe tuniki, albo chociażby takie gatki co by im więcej cielska zakrywały, bo widok ledwo okrytego, nędznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o mdłości =|
Na życzenie
To Twoje ulubione orcze dupsko będzie widoczne tylko, jeśli nie mamy żadnego pancerza albo strój szamana.
A co do pancerzy, kolejno będą takie: (obrona kolejno ostrza/uderzenia/pociski/ogień/magia)
P. zwiadowcy - 50/50/50/30/0 - Wykonywany ze skóry okrywającej tors i nogi.
P. wojownika - 100/100/100/50/0 - Wzmocniony na torsie, nogach i rękach kolczugą.
P. elitarnego wojownika - 150/150/150/100 - Po prostu zbroja płytowa.
Magiczna orkowa zbroja - 200/200/200/100/100 - P. elity pokryty rudą, świeci się na niebiesko. Orkowie nie znają sposobu ich wytwarzania, a rebelianci poznali go od ludzi, dlatego orkowie ich nie mają. Mimo wszystko używa go tylko jedna osoba jeden ork, przy czym my możemy dostać własny. Nadmieniam, że mimo dużej obrony, orkowie elity i tak będą nas trochę ranić(a przyjdzie nam walczyć z kilkoma naraz), a z szamanami to przejebane.
Strój szamana - 100/100/100/150/150 - Strój wykonany ze zwykłych tkanin, więc swą obronę zawdzięcza głównie magii. Przydatna do walki z szamanami.
Dodatkowo każdy ork ma obronę 50/50/50/50/50 i 100 na upadki, ataki trolli, golemów(te co powodują, ze odlatujemy).
Dodam też, że normalni orkowie teraz też nie będą już tak jak w normalnym Gothicu(tzn. pancerz jako model ciała), tylko też będą nosić własne pancerze.
Offline