Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, ¿e...


#1 2010-05-06 17:36:44

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Zacz±³em dzisiaj pisaæ swój 'silnik' graficzny w OpenGL, oto pierwszy screen, przedstawiaj±cy sze¶cian (góra) o sze¶cian z mapowanien wypuk³o¶ci (dó³):
http://www.newgothicteam.pun.pl/_fora/newgothicteam/gallery/2_1273167297.jpg

Offline

 

#2 2010-05-06 18:20:59

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

nierozumiem oco tu chodzi??

Offline

 

#3 2010-05-06 18:26:07

 Quentin

Poziom : 8

SkÄ…d: Nidek
Zarejestrowany: 2010-01-15
Posty: 100
Punktów :   
Profesja: Wszechstronne beztalencie
Team: New Gothic Team
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Jak ty to zrobi³e¶ o.O
Widzê, ¿e jeste¶ zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu. Te¿ tak chcê .

Offline

 

#4 2010-05-06 18:50:14

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Sahari16 napisał:

nierozumiem oco tu chodzi??

Je¶li nie rozumiesz, to nie pisz, ok?

Silniku oceniaæ nie bêdê, przynajmniej po jednym obrazku... Ale tak czy inaczej, dobra robota ; )

Offline

 

#5 2010-05-07 14:21:18

Kelten

Poziom : 9

Zarejestrowany: 2009-11-14
Posty: 145
Punktów :   
Opis: Psychol(og)
Profesja: Grafik 3D
Team: NGT

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Widzê, ¿e jeste¶ zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu.

Przecie¿ to to samo !
No nie¿le to wygl±da normalmapy w ka¿dej gierce siê przydadz± , OpenGl jest trochê ³atwiejszy od Directa ale i tak wielki szacun za to co do tej pory zrobi³e¶.


http://ifotos.pl/img/2lkrazp_xsaqeh.png- Praca 3D skrzynia

Offline

 

#6 2010-05-10 19:39:06

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Wczoraj uda³o mi siê napisaæ proste cieniowanie, oto jak wygl±da przyk³adowe pomieszczenie bez niego:
http://images49.fotosik.pl/293/426df4ef43dc150bm.jpg
A jak z nim:
http://images43.fotosik.pl/292/d9579e4c2cabb886m.jpg
http://images35.fotosik.pl/147/148aa9857735879am.jpg
Oczywi¶cie parametry cieniowania mo¿na, jak widaæ po powy¿szych screenach zmieniaæ - tak¿e w trakcie gry ;)

Offline

 

#7 2010-05-11 06:00:57

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Kurde budynki w ¶rodku jak u Tomb Raider


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#8 2010-05-11 12:24:32

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Aktualnie koñczê prace nad generatorem terenu, który bêdzie dzia³a³ nastêpuj±co xD :

U¿ytkownik:
1.Wprowadzenie wymiarów mapy.
2.Wybranie klimatu mapy.
3.Ustalenie si³y falowania terenu (wysoko¶æ pagórków, gór).

Program:
4.Wygenerowanie prostok±tnej planszy.
5.Falowanie terenu.
6.Na³o¿enie tekstur w zale¿no¶ci od wysoko¶ci terenu i klimatu (np. nisko - piach, wy¿ej - trawa, jeszcze wy¿ej - góry).

Narazie program generuje prostok±tn± mapê, któr± mo¿na od razu wczytaæ do gry ;)

Offline

 

#9 2010-05-11 12:56:44

 GGG

Poziom : 39

11911442
SkÄ…d: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubiê poskakaæ na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

To jest jakby u³atwienie robienie ¶wiata do gothica? Czy co¶ innego?


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#10 2010-05-11 13:19:18

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Nie, to nie ma zbyt wiele wspólnego z Gothic'iem ;)

Offline

 

#11 2010-05-11 13:46:20

Kelten

Poziom : 9

Zarejestrowany: 2009-11-14
Posty: 145
Punktów :   
Opis: Psychol(og)
Profesja: Grafik 3D
Team: NGT

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Jak w Neverwiner Nights. A czy falowanie terenu to jak rozumiem trawa ,krzaczki itp. czy tylko pagórki?


http://ifotos.pl/img/2lkrazp_xsaqeh.png- Praca 3D skrzynia

Offline

 

#12 2010-05-11 14:23:09

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
SkÄ…d: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Bez przesady, na razie tylko pagórki, ale wkrótce kto wie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.029 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.quidditch-marziblack.pun.pl www.densetsu-hentai.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.pozyczki-kredyty-forum.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl