Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Zacz±³em dzisiaj pisaæ swój 'silnik' graficzny w OpenGL, oto pierwszy screen, przedstawiaj±cy sze¶cian (góra) o sze¶cian z mapowanien wypuk³o¶ci (dó³):
Offline
nierozumiem oco tu chodzi??
Offline
Jak ty to zrobi³e¶ o.O
Widzê, ¿e jeste¶ zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu. Te¿ tak chcê .
Offline
Admin
Sahari16 napisał:
nierozumiem oco tu chodzi??
Je¶li nie rozumiesz, to nie pisz, ok?
Silniku oceniaæ nie bêdê, przynajmniej po jednym obrazku... Ale tak czy inaczej, dobra robota ; )
Offline
Widzê, ¿e jeste¶ zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu.
Przecie¿ to to samo !
No nie¿le to wygl±da normalmapy w ka¿dej gierce siê przydadz± , OpenGl jest trochê ³atwiejszy od Directa ale i tak wielki szacun za to co do tej pory zrobi³e¶.
Offline
Kurde budynki w ¶rodku jak u Tomb Raider
Offline
Aktualnie koñczê prace nad generatorem terenu, który bêdzie dzia³a³ nastêpuj±co xD :
U¿ytkownik:
1.Wprowadzenie wymiarów mapy.
2.Wybranie klimatu mapy.
3.Ustalenie si³y falowania terenu (wysoko¶æ pagórków, gór).
Program:
4.Wygenerowanie prostok±tnej planszy.
5.Falowanie terenu.
6.Na³o¿enie tekstur w zale¿no¶ci od wysoko¶ci terenu i klimatu (np. nisko - piach, wy¿ej - trawa, jeszcze wy¿ej - góry).
Narazie program generuje prostok±tn± mapê, któr± mo¿na od razu wczytaæ do gry ;)
Offline
To jest jakby u³atwienie robienie ¶wiata do gothica? Czy co¶ innego?
Offline
Nie, to nie ma zbyt wiele wspólnego z Gothic'iem ;)
Offline
Bez przesady, na razie tylko pagórki, ale wkrótce kto wie
Offline