Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Zacząłem dzisiaj pisać swój 'silnik' graficzny w OpenGL, oto pierwszy screen, przedstawiający sześcian (góra) o sześcian z mapowanien wypukłości (dół):
Offline
nierozumiem oco tu chodzi??
Offline
Jak ty to zrobiłeś o.O
Widzę, że jesteś zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu. Też tak chcę .
Offline
Admin
Sahari16 napisał:
nierozumiem oco tu chodzi??
Jeśli nie rozumiesz, to nie pisz, ok?
Silniku oceniać nie będę, przynajmniej po jednym obrazku... Ale tak czy inaczej, dobra robota ; )
Offline
Widzę, że jesteś zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu.
Przecież to to samo !
No nieżle to wygląda normalmapy w każdej gierce się przydadzą , OpenGl jest trochę łatwiejszy od Directa ale i tak wielki szacun za to co do tej pory zrobiłeś.
Offline
Kurde budynki w środku jak u Tomb Raider
Offline
Aktualnie kończę prace nad generatorem terenu, który będzie działał następująco xD :
Użytkownik:
1.Wprowadzenie wymiarów mapy.
2.Wybranie klimatu mapy.
3.Ustalenie siły falowania terenu (wysokość pagórków, gór).
Program:
4.Wygenerowanie prostokątnej planszy.
5.Falowanie terenu.
6.Nałożenie tekstur w zależności od wysokości terenu i klimatu (np. nisko - piach, wyżej - trawa, jeszcze wyżej - góry).
Narazie program generuje prostokątną mapę, którą można od razu wczytać do gry ;)
Offline
To jest jakby ułatwienie robienie świata do gothica? Czy coś innego?
Offline
Nie, to nie ma zbyt wiele wspólnego z Gothic'iem ;)
Offline
Bez przesady, na razie tylko pagórki, ale wkrótce kto wie
Offline