Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Ten news bêdzie o orê¿u w naszej modyfikacji. Otó¿ ilo¶æ ró¿nych broni w modyfikacji bêdzie... praktycznie nieograniczona!
Jak to mo¿liwe? Nazwa, statystyki a nawet i model zwyk³ych broni bêd± generowane losowo, dziêki czemu liczba kombinacji jest prawie nieograniczona! Oczywi¶cie bêd± tak¿e zwyk³e bronie, zawsze wygl±daj±ce tak samo i posiadaj±ce takie same lub podobne statystyki, jednak mo¿ecie byæ pewni, ¿e nudno nie bêdzie.
Oprócz tego informujemy o innych zmianach w modyfikacji:
-Bêdzie mo¿na w³±czyæ licznik obra¿eñ, który poka¿e ile HP tracimy;
-Bohater bêdzie posiada³ mo¿liwo¶æ krótkiego przyspieszenia biegu, dopóki bêdziemy mieli jak±¶ wytrzyma³o¶æ, której stan widoczny jest na pasku w lewym dolnym rogu ekranu;
-Po otrzymaniu do¶wiadczenia na ekranie poka¿e siê nam pasek przedstawiaj±cy ile do¶wiadczenia brakuje nam do nastêpnego poziomu;
-W trakcie walki bêdziemy mogli poprawiæ swoje umiejêtno¶ci bojowe - co jaki¶ czas talent pos³ugiwania siê danym typem broni wzro¶nie o jeden procent, oczywi¶cie tylko podczas uderzania przeciwników;
-Poprawione zosta³y refleksje na metalowych powierzchniach.
Offline
jak w borderlands
fajny pomys³ lecz ale na samym pocz±tku mog³a by siê trafiæ ostatnia ¿e tak powiem broñ i co w tedy?
Offline
No, no to chyba najlepszy mod przebije na pewno Wielk± Wojnê.
Offline
mam pewn± obawe co do tego pomys³u. dajmy na to zostanie wylosowana nazwa np: d³ugi miecz. i potem zostanie wylosowany model topora, no i co wtedy?. albo wylosuje sie model sztyletu a bêdzie to miecz dwurêczny. i co wtedy?
Offline
Nie, nie, nie, s± porobione osobne instancje broni, i np. krótki miecz mo¿e mieæ od 30 do 70 obra¿eñ, analogiczne do obra¿eñ s± cena i wymagana si³a, dziêki czemu wiem, ¿e obywatel bêdzie mia³ krótki miecz, i bêdzie to mia³o model krótkiego miecza, itp. Tak samo pancerze, co prawda pancerz wygl±da zawsze tak samo, ale NPC przy ka¿dym odpaleniu nowej gry nosz± inne pancerze, he³my itd. Trochê trudno to wyt³umaczyæ, jednak wierzcie mi, nie ma zwi±zanych z tym ¿adnych b³êdów ;]
Offline
Tylko b³agam Ciê, nie rób w modzie wymagañ jakich¶ statów do noszenia pancerzy. W MT mnie to strasznie zepsu³o klimat, jak np graj±c magiem musia³em mieæ w huj si³y, ¿eby móc nosiæ podstawowe pancerze.
Offline
Spokojnie, je¶li zdarzy siê co¶ takiego, to najwy¿ej do jakich¶ artefaktów xD
Offline
Vay, a jakie bêd± z tego + (plus) ? No bo wiesz skoro - (minus) mo¿e byæ ¿e co¶ jest wymagane do zbroi lub he³mu np: si³a, kogo¶ naprawdê to wkurzy.
Offline
Zale¿y, niektóre artefakty mog± mieæ naprawdê potê¿n± moc.
Offline
Kurde ale ¶ci±gasz po GIII xD Ja nie mam zastrze¿eñ na pewno bêdzie ciekawiej.
Offline
Ta fajne a czy da³o by sie zrobic cos takiego :
-na poczatku gry umia³ bys wyrywac k³y wilka albo rogi(ale takie trudniejsze typu jezyk ognistego... trzeba bylo sie nauczyc) by to bylo w % czy sie uda np. poziom 1 wyrywania k³ow (by by³ zaraz na poczatku gry ) 35 % poizom 2 80 %. To jest tylko moj pomys³ i trzeba by³o by go dopracowac
Offline
Niee, bez sensu, wgl rzeczy typu "szansa na powodzenie przy czym¶tam" s± bez sensu. Albo siê co¶ umie, albo nie.
Offline
a ja mam pewien pomys³. wyobra¼my sobie tak± sytuacje: Zabijamy stworka np: Cieniostwora, i mo¿emy sobie wzi±¶æ jego g³owe jako trofeum. fajnie by by³o je¿eli po zabraniu tego trofeum zabity cieniostwór nie mia³ by g³owy, lub innych "narz±dów". co s±dzicie?
Offline
Niestety, w±tpiê, ¿e co¶ takiego jest mo¿liwe, ale to Vaya projekt, a on umie zaskoczyæ...
Offline