Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Wymyślcie jakieś nowości czego nie było w gothic-u a myślicie że da się zrobić .
Ja zacznę : Podpalanie budynków .
Offline
Offline
Gra goblinem.
A dałoby się dużo w tym zakresie wymyślić, tylko animacyje...
Offline
krupam napisał:
Gra goblinem.
A dałoby się dużo w tym zakresie wymyślić, tylko animacyje...
Ja to kiedyś miałem pomysł żeby zrobić moda o życiu wilczka
Offline
żeby dawało się jak najwięcej rzeczy rozwalać np: widzisz drzewko i jak będziesz siekał z topora to się rozetnie.
albo zrobić niektóre rośliny(np:drzewa itp) jako potworki. i żeby nic nie robiły tylko stały i żeby dało się je rozwalić(zrobić tylko animke deadania)
Offline
W gothicu nie ma komputera, a może być wystarczy model i animacja.
Offline
Możliwość rozbudowanej modyfikacji otoczenia: Można rozwalić większość skał kilofem, kopać dziury w dowolnych miejscach łopatą, ścinać drzewa, podpalać/niszczyć budynki i Bóg wie co jeszcze
Offline
to by było mistrzostwo, ja bym w takiego moda grał latami , ale żeby również to nie było banalne i żeby się szybko nie znudziło. musi być dużo rodzajów przedmiotów do rozwalania
Offline
Możliwość ożywiania potworów np. dedasz goblina wciskasz np:F12 i goblinek żyję tylko musisz umieć czarować czarami nekromanty (Nowe kręgi dla nekromantów do G II) a i potworek którego ożywiliśmy to będzie walczył u naszego boku. Możliwość upieczenia np 50 smażonych mięs i nie tylko na piecu czy patelni! Na ognisku też! Możliwość rozpalenia ogniska, stawiania namiotu, i na razie tyle ;P
Offline
KURWA, LUDZIE OGARNIJCIE!!! Silnik Gothica umożliwia użycie tylko 2 dodatkowych klawiszy: G i H. I ni chuja inaczej się nie da.
Offline
ja pierdolę po co f12 a nie lepiej czar ożywiania?
Offline
Hmm... Jakiś bardziej rozbudowany system wykuwania broni, wiele składników jak w g3, a nie tylko ewentualnie ruda(w jakotakiej odmienionej formie będzie w thOrcL'u). Także możliwość wykuwanie nie tylko mieczy czy innych broni.
Offline
HMM wiem czego nie było budowania (rozbudowane po części (na początek stelaż potem obicie jednej drugiej i trzeciej i czwartej ściany potem chody drugie piętro lub dach itp.)
Offline
brakowało:
-grafiki dobrej
-zróżnicowanego systemu walki (bo to machanie mieczem lewo prawo to jest naprawde smutne)
-rozwalania chociażby płotu (jak ja bym grał to na całej mapie nie było by ani skrawka płotu)
-wsparcia dla nvidii
-mało skilli było
-losowego szyfru do skrzynek (można było wykuć na pamięć każdy)
-postacie chodziły "po sznurku" bez celu
-ta smuga za mieczem to żałoba (ja nie widziałem smugi nigdy za mieczem)
jak narazie tyle
Offline
Admin
ciacho napisał:
-wsparcia dla nvidii
NVidia > ATI
Mi brakuje zaawansowanej walki bronią.
Offline